Instagram a lansat recent o caracteristică nouă, „trial reels”, care promite să fie o veritabilă revoluție pentru creatorii de conținut.
O nouă caracteristică lansată de Instagram
În contextul în care economia creatorilor este evaluată la 250 de miliarde de dolari, iar platformele de socializare bazate pe conținut generat de utilizatori, în special TikTok, au avut un impact major, Instagram se află într-o competiție acerbă cu aceste site-uri pentru a atrage și sprijini creatorii.
În acest sens, Instagram a început să introducă mai multe funcționalități care vizează profesionalizarea aplicației și susținerea afacerilor mici și creatorilor de conținut.
CITEȘTE ȘI – Instagram a anunțat că va introduce o funcție nouă
Noua funcționalitate, „trial reels”, permite creatorilor să testeze idei noi de reel-uri pe un public necunoscut înainte de a le distribui către propriul lor public.
Aceasta se va afișa inițial doar non-urmăritorilor, permițând creatorilor să adune date despre performanța conținutului (vizualizări, like-uri, comentarii și share-uri) în primele 24 de ore de la publicare.
În urma evaluării acestor statistici, creatorii pot decide dacă doresc să împărtășească acele reeluri și cu urmăritorii lor sau pot seta Instagram să le distribuie automat, în funcție de performanța lor în primele 72 de ore.
Scopul principal al acestei noi funcționalități este de a oferi creatorilor un cadru sigur pentru a experimenta cu idei noi de conținut, fără riscul de a afecta negativ relația cu publicul deja stabilit.
Ashley Alexander, vicepreședintele Instagram și șef al managementului de produs, a explicat că ideea a venit după feedback-ul creatorilor, care și-au exprimat îngrijorarea legată.
Instagram este o platformă de socializare dedicată partajării de imagini și video, care a devenit un instrument esențial pentru creatori de conținut, influenceri și afaceri.
Lansată în 2010, aplicația a evoluat rapid, adăugând funcționalități precum Stories, Reels și IGTV, care permit utilizatorilor să își exprime creativitatea și să interacționeze cu audiența într-un mod dinamic.
Urmărește România Liberă pe X, Facebook și Google News!