Google testează afișarea unor semne de bifă lângă anumite companii în rezultatele căutării, a declarat un purtător de cuvânt al companiei, într-o mișcare menită să ajute utilizatorii să identifice surse verificate și să evite site-urile web false, scrie Reuters.
Google te ajută să te ferești de site-urile web false
Site-urile web frauduloase care se dau drept afaceri sau servicii oficiale pot apărea în rezultatele căutării online, determinând utilizatorii să vizualizeze informații false despre afacere, înșelându-i și afectând potențial imaginea mărcii.
Experimentăm în mod regulat funcții care îi ajută pe cumpărători să identifice afaceri de încredere online și, în prezent, derulăm un experiment restrâns în care afișăm semne de bifă lângă anumite afaceri pe Google, a declarat purtătorul de cuvânt.
Google folosește deja sisteme automatizate pentru a identifica paginile cu conținut fraudulos sau de tip „scam” și pentru a împiedica afișarea acestora în rezultatele căutării.
The Verge a raportat dezvoltarea vineri, adăugând că a observat bife albastre de verificare lângă linkurile oficiale ale unor companii, inclusiv Microsoft, Meta și Apple, în rezultatele căutării.
Doar unii utilizatori au putut vedea funcția, a declarat Verge, indicând faptul că Google nu a desfășurat încă testul pe scară largă.
Urmărește România Liberă pe X, Facebook și Google News!