5 C
București
miercuri, 25 decembrie 2024
AcasăEconomieDeutsche Telekom a intrat în topul celor mai valoroase 10 branduri din...

Deutsche Telekom a intrat în topul celor mai valoroase 10 branduri din lume

Gigantul de telecomunicații Deutsche Telekom a urcat două poziții față de anul precedent și se situează acum pe locul 9 în clasamentul celor mai valoroase branduri din lume, potrivit unui studiu realizat de institutul britanic de cercetare a pieței „Brand Finance” și publicat în cadrul Forumului Economic de la Davos.

Studiul „Brand Finance Global 500”, publicat în 17 ianuarie 2024, a confirmat că Deutsche Telekom este unul dintre cele mai valoroase branduri din lume. Experții au listat Deutsche Telekom ca singura companie europeană aflată în top 10 al clasamentului general.

Compania germană a urcat două poziții față de anul precedent și se situează acum pe un puternic loc 9. Deutsche Telekom a devenit, de asemenea, cel mai valoros brand de telecomunicații din lume pentru prima dată, întrecând Verizon și AT&T. În ceea ce privește Europa, „T” rămâne brandul corporate numărul 1. Cel mai valoros brand din lume este Apple, urmat de Microsoft, Google și Amazon.

Performanța de succes a Deutsche Telekom se bazează pe valoarea actuală a brandului său, cea mai mare din istoria companiei. Conform studiului, valoarea brandului este de 73,3 miliarde de dolari, ceea ce reprezintă o creștere de 17% față de anul precedent (62,9 miliarde de dolari). Valoarea brandului a crescut cu 84%, din anul 2020. În această perioadă, Deutsche Telekom a urcat de pe locul 4, pe locul întâi, devenind cel mai puternic brand de telecomunicații din lume.

„Am reușit să devenim unul dintre primele 10 branduri din lume. Aceasta este o realizare extraordinară pentru compania noastră”, a declarat Ulrich Klenke, Chief Brand Officer Deutsche Telekom.

„Strategia noastră globală de branding umbrelă funcționează foarte bine, iar investițiile noastre în crearea unui brand puternic dau rezultate pe măsură. Aceasta se îmbină cu succesul nostru economic și tehnologic în Germania, Europa și Statele Unite, și are un rol important în poziționarea Deutsche Telekom ca operator de telecomunicații digital de vârf”, a completat acesta.

Satisfacția clienților crește și mai mult valoarea brandului

Firma britanică de consultanță „Brand Finance” consideră că creșterea semnificativă a valorii brandului Deutsche Telekom este strâns legată de dezvoltarea economică și tehnologică. Grupul continuă să aibă succes cu investițiile sustenabile în calitatea rețelei, tehnologiile digitale și serviciile dedicate clienților. Conform Brand Finance, calitatea excelentă a rețelei Deutsche Telekom are un rol decisiv în ceea ce privește atragerea și retenția clienților, atât în Europa, cât și în Statele Unite.

Conform experților, îmbunătățirea semnificativă a unor indicatori de brand precum inovația, serviciul dedicat clienților, atitudinea prietenoasă față de clienți, valoarea oferită în raport cu costul și recomandarea au jucat un rol esențial în creșterea puterii brandului.

Ratingul brandului a crescut de la 79 la 83 din 100 de puncte, ceea ce corespunde unei evoluții de la AA+ la AAA. Prezența consecventă a brandului la nivel global a ajutat Deutsche Telekom să-și îmbunătățească și mai mult imaginea de companie globală. Acești factori și nivelul ridicat de satisfacție a clienților au oferit plus-valoare brandului.

Urmărește România Liberă pe XFacebook și Google News!

Redactia
Redactiahttps://romanialibera.ro
România Liberă este o publicație tipărită și online pentru politică, afaceri și avocați, care acoperă anunțuri pentru litigii majore, tranzacții și probleme de reglementare. A fost fondată în 1877, în România. RL este o publicație de ultimă oră și unul dintre cele mai cunoscute cotidiene la nivel mondial, în principal ca voce a opoziției împotriva autocraților și a fostei Securități. Printre autorii și cititorii noștri se numără cea mai mare organizație filantropă, Fundația pentru o Societate Deschisă din SUA, precum și editorialiști internaționali celebri, profesori de știință și de drept din întreaga lume. În 2009, RL publica săptămânal un supliment de opt pagini cu articole în limba engleză din New York Times, astăzi publică cele mai noi videoclipuri și știri internaționale. Cu sediul în București, RL numără în prezent 50 de colaboratori, agenți și jurnaliști.
Cele mai citite

Domeniul schiabil din Sinaia, închis de Crăciun din cauza viscolului

Domeniul schiabil al stațiunii Sinaia, aflat la o altitudine de 2000 de metri în Munții Bucegi, a fost închis în ziua de Crăciun din...

Croația reintroduce serviciul militar obligatoriu, după 16 ani de suspendare

Ministerul Apărării din Croația, membră NATO din 2009, a anunțat marți că, începând cu ianuarie 2025, va demara procesul de reintroducere a serviciului militar...

Domeniul schiabil din Sinaia, închis de Crăciun din cauza viscolului

Domeniul schiabil al stațiunii Sinaia, aflat la o altitudine de 2000 de metri în Munții Bucegi, a fost închis în ziua de Crăciun din...
Ultima oră
Pe aceeași temă