Fie sunăm medicul de familie dacă situația a survenit în timpul orelor de program;
Fie sunăm o cunoștință/rudă medic care să ne ofere suportul necesar;
Fie sunăm la 112 și cerem să vină un echipaj medical mobil, dar acest lucru se realizează adesea greoi din cauza lipsei de infrastructură modernă și a lipsei acute de personal medical calificat;
Fie ne urcăm într-un mijloc de transport, propriu sau public, și pornim către camera de gardă a marilor spitale unde putem aștepta cu orele dacă urgența noastră nu este amenințătoare de viață iar medicii sunt ocupați cu cazuri mult mai grave.
Foarte mult timp pierdut, nu-i așa? Cum putem evita timpul irosit în detrimentul sănătății noastre? Ce putem face atunci când avem nevoie de un sfat medical rapid, atunci când copilul ne face febră mare în toiul nopții și nu avem cadre medicale în familie sau în cercul restrâns de prieteni. Ce facem atunci când ne-am ars cu apă fierbinte, ne-am tăiat în bucătărie, ne-am scrântit glezna și e sâmbăta seara? Ce facem dacă am avut un accident cu bicicleta, dacă avem o indigestie în vacanță la munte sau la mare? Mergem la camera de gardă a celui mai apropiat spital, nu-i așa? Și aici așteptăm adesea cu orele, chiar și o noapte întreagă până ne consultă un medic specialist.
Pentru că statisticile ultimilor ani arată că peste 60% dintre prezentările la UPU nu au fost urgențe medicale, dar și pentru că o ampla campanie media ne îndeamnă “să nu sunăm la 112 decât dacă avem cu adevărat o urgență medicală”, noi toți avem nevoie de sfatul unui medic obținut rapid, atunci când avem o situație medicală apărută brusc.
Din aceasta nevoie a apărut eTELEDOC – cel mai performant sistem de Telemedicină de Urgență din România, prin care poate fi accesat instant, oricând, de oriunde, printr-un apel video, un medic urgentist de gardă. În cazul unei urgențe medicale, medicii eTELEDOC intervin oferind ajutor pe loc. Mai mult, dacă este nevoie, aceștia vor apela serviciul de urgență 112 pentru a solicita o salvare la tine acasă, informând corect și prompt personalul de pe ambulanță despre patologia ta, oferindu-le chiar geolocația unde te afli, iar ție, oferindu-ți suport până la sosirea echipajului mobil.
Cum funcționează platforma eTELEDOC?
Pentru a beneficia de serviciile eTELEDOC trebuie să-ți creezi un cont pe platformă, să alegi abonamentul care ți se potrivește și să-l achiziționezi on-line. Costul unui abonament pornește de la doar 5 lei pe lună de persoană.
Adaugă apoi pe platformă și membrii familiei tale ca beneficiari secundari. Cu două linii de permanență în paralel, una dedicate adulților și cealaltă pentru patologia copiilor, eTELEDOC oferă suport și sprijin medical întregii tale familii. În funcție de abonamentul ales, poți împărți beneficiile și costul abonamentului cu până la 10 persoane.
Cum poți intra în legătură cu medicii de gardă?
Odată ce ești abonat pe platformă, pentru a intra în legătură cu medicii de gardă trebuie doar să apeși butonul “URGENȚĂ/SUNĂ MEDICUL” de pe mobil, tabletă sau calculator și intri direct în apel video, în doar 21 de secunde, cu un medic care îți va acorda ajutorul necesar.
Dacă nu deții un smartphone, poți intra în legătură cu medicii de gardă apelând linia telefonică eTELEDOC la numărul +40 371 111 333, număr accesibil de pe orice telefon. Mai multe detalii despre abonamente găsiți aici
eTELEDOC oferă suport, susținere și ghidează prin informare, fiind un adevărat “înger păzitor” pentru întreaga familie. Iată echipa de medici eTELEDOC.