Inventat în barul istoric Long Bar al hotelului Raffles în 1915 de barmanul Ngiam Tong Boon, cocktailul a devenit în scurt timp cunoscut drept băutura națională a Singapore, potrivit site-ului hotelului, transmite Indianexpress.
Dacă ai mai fost în Singapore, cu siguranță ai auzit de băutura emblematică servită la hotelul Raffles – Singapore Sling.
Ei bine, se spune că această băutură aduce bani frumoși hotelului, hotelul obținând venituri de aproape 30.000 de dolari din vânzarea zilnică a acestei băuturi, potrivit unui raport din news.com.au.
Vânzând aproximativ 1.000 de Singapore Slings pe zi – fiecare dintre ele costă aproximativ 29 de dolari, adică 2.400 de INR – hotelul obține peste 30.000 de dolari din vânzări, după ce adaugă taxele de serviciu și impozitele, ceea ce face ca costul băuturii să fie de aproximativ 34 de dolari.
Este servit într-un pahar înalt, garnisit cu o felie de ananas și conține gin, suc de ananas, suc de lime, curaçao și Bénédictine.
Nuanța sa caracteristică, de un roz deschis, a fost concepută intenționat de barman și provine de la grenadină și lichiorul de cireșe, care se adaugă în amestec.
Potrivit site-ului web al hotelului, la acea vreme, regulile de etichetă dictau că femeile nu puteau bea alcool în public, deoarece acest lucru era considerat inacceptabil.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!