Bank of America se asociază cu FIFA pentru a deveni sponsor al Cupei Mondiale din 2026, a anunțat joi organismul mondial de conducere a fotbalului, potrivit Reuters.
Bank of America, sponsor pentru Cupa Mondială 2026
Sponsorizarea sportului poate fi o tactică de marketing fructuoasă pentru companii, deoarece le permite să ajungă la un public mai larg și să sporească recunoașterea mărcilor lor.
Al doilea mare creditor american va fi primul sponsor global al FIFA în categoria bancară, a declarat asociația.
FIFA are un parteneriat similar cu gigantul de procesare a plăților Visa din 2007, după ce a rupt legăturile cu Mastercard, în urma unei dispute.
BofA a declarat că parteneriatul va „completa strategiile sale de piață globale și locale” și îi va permite să se implice cu „un public mondial”.
Cupa Mondială din 2026 va cuprinde 104 meciuri și 48 de echipe participante, semnificativ mai mult decât ultima confruntare la vârf din Qatar, din 2022, când 32 de echipe au jucat 64 de meciuri.
Urmărește România Liberă pe X, Facebook și Google News!