Apple TV+ ia în calcul introducerea reclamelor, potrivit The Telegraph.
Apple ia în calcul la introducerea reclamelor pe Apple TV+
Potrivit presei internaționale, Apple a purtat discuții cu Broadcaster’s Audience Research Board (BARB) din Regatul Unit pentru a explora tehnicile de colectare a datelor necesare pentru monitorizarea rezultatelor publicității.
În prezent, BARB furnizează statistici de vizionare pentru principalele rețele britanice, inclusiv BBC, ITV, Channel 4 și Sky, precum și pentru programele Apple TV+.
Aceste noi discuții sugerează că Apple se pregătește să implementeze un nivel cu suport publicitar pe serviciul său de streaming, similar cu măsurile luate de concurenți precum Netflix, Disney+ și Amazon Prime Video.
În timp ce BARB monitorizează deja timpul de vizionare pentru conținutul Apple TV+, sunt necesare tehnici suplimentare pentru a urmări cu exactitate metricile publicitare.
Aceste date sunt vitale pentru ca agenții de publicitate să evalueze amploarea și impactul campaniilor lor pe platformă. Pe lângă Marea Britanie, Apple ar fi purtat discuții similare și cu organizațiile din Statele Unite.
Urmărește România Liberă pe X, Facebook și Google News!