Desi s-a retras din comisia de privatizare, Radu Berceau a spus ca se va ocupa in continuare de soarta Daewoo Craiova.
Dupa cum a precizat, Radu Berceanu s-a retras din respectivului for in urma razboiului mediatic. „Am declarat ca nu vreau sa primesc nici un fel de contributie de la comisia de privatizare, lucru care nu s-a inteles, motiv pentru care am plecat de acolo. Retragerea din acea comisie nu inseamna si retragerea din problematica de privatizare a Daewoo. Societatea nu are o situatie prea roz, in acest moment apartinand suta la suta statului roman. Ii asigur pe toti cei patru mii de angajati ai societati ca vom face tot ceea ce depinde de noi ca acest proces de privatizare, foarte complex, sa se incheie cu succes. Discutam si cu General Motors, si cu chinezi, si cu sud-coreeni pentru a atrage investitorii. Daewoo are acum si probleme de modele, productia de la Craiova nefiind in concordanta cu normele europene. In urma cu doua saptamani a fost oprita banda de montaj si speram s-o repornim luni.” Coreenii de la Daewoo au fost adusi de Ion Iliescu in 1994, exact in momentul in care conducerea fostei societati Oltcit SA negocia cu reprezentantii de la Citro‘n conditiile pentru ca francezii sa se intoarca la Craiova.