Arianna Huffington, publicaţia huffingtonpost.com şi compania AOL au fost date în judecată de către un grup de bloggeri furioşi. Aceştia sunt supăraţi de faptul că Arianna a vândut publicaţia companiei AOL pentru suma de 315 milioane de dolari, fără ca ei să primească vreun ban. Bloggerii cer acum despăgubiri în valoare de 105 milioane de dolari.
Acţiunea este condusă de Jonathan Tasini, scriitor şi sindicalist, care a publicat peste 250 de articole pe Huffington Post, fără să fie compensat în vreun fel pentru munca lui. Acesta a declarat că bloggerii „au fost transformaţi în sclavi pe plantaţia Ariannei Huffington”.
Tasini estimează că circa 9000 de bloggeri au scris pentru Huffington Post, fără plată, şi că articolele lor au contribuit la aproximativ o treime din valoarea site-ului. Tasini a mai câştigat un proces de amploare împotriva publicaţiei New York Times, în 2001.
Huffington Post consideră că orice proces ar fi „total nefondat”.
„Bloggerii noştri utilizează platforma noastră pentru a se asigura că ideile şi viziunile lor sunt văzute de cât mai multă lume. Din acelaşi motiv sute de persoane se duc la emisiuni TV – pentru a-şi spune părerile unui public cât mai larg.”, scria într-o postare de pe site-ul huffingtonpost.com.
Arianna Huffington a mai declarat că trebuie să existe „o distincţie clară între persoanele care lucrează într-o companie de media şi persoanele care fac blogging pentru o companie de media”.
Site-ul a debutat ca blog de opinii, în mai 2005, pentru ca în numai câţiva ani să evolueze într-un portal cu un trafic de milioane de cititori şi cu un conţinut bogat şi diversificat. Publicaţia s-a conturat într-un hibrid ce se prefigurează a fi viitorul mass-media mixând ştiri din politică, media, afaceri, divertisment, lifestyle şi ecologie.