Postul de televiziune GoodLife Channel, care promoveaza un mod de viata sanatos, armonios si optimist a fost lansat in aceasta saptamana. GoodLife Channel este un post de nisa care isi propune sa devina suportul starii de bine a publicului sau, oferindu-i solutii pentru mentinerea sanatatii, confortului fizic, mental si social, sloganul noului post de fiind "Pentru starea ta de bine".
Formatele difuzate de noul canal de televiziune se axeaza pe recreere, timp liber, dieta, intretinere fizica, educatie si cultura. Emisiunile sunt destinate unui public urban, cu varste intre 18 si 49 de ani, venituri medii si peste medie, studii medii sau superioare, persoane moderne, optimis-te, active si preocupate sa aiba o viata sanatoasa din punct de vedere fizic, intelectual si relational. De la "Exclusiv Masculin" si "Globe Trotter" pana la "Hobby Show" si "Relax!", programele GoodLife Channel isi propun sa le aduca telespectatorilor chef de viata si o stare cu adevarat buna si relaxata.
Emisiuni informativ-educative
Una dintre emisiunile de mare impact este "Cea mai mare greseala"- un format original de emisiune-concurs, care va aduce in fata telespectatorilor greselile "capitale" ale unor oameni obisnuiti si mai ales modul in care acestia au stiut sa redevina invingatori. Concursul va fi lansat dupa perioada sarbatorilor de iarna. "Gena celebritatii" este singura emisiune de televiziune din Romania consacrata parintilor vedetelor. Emisiunea aduce in atentia telespectatorilor momente si intamplari din copilaria celor care astazi sunt celebri, precum si povestea formarii si dezvoltarii acestor personalitati. Cat despre vedete, ele insele se vor destainui in "Poveste de succes", emisiune care arata cum au reusit sa treaca peste greutatile inerente si sa ajunga unde si-au dorit: ce compromisuri au facut, la ce au renuntat si cum au speculat oportunitatile. GoodLife Channel nu uita insa de rolul informativ-educativ al unei televiziuni, o serie de emisiuni corespunzand in mod direct acestui principiu. "Ce cumparam?" aduce in fata telespectatorilor diferite categorii de produse, informand consumatorii pentru a-i ajuta sa se orienteze pe o piata diversificata.
Emisiunea "Primii pasi ca parinte" se adreseaza parintilor "incepatori": un ghid util care ofera informatii si sfaturi profesioniste de la medici si psi-hologi privind perioada de sarcina, ingrijirea bebelusului si modificarile psihologice prin care trece cuplul de parinti o data cu aparitia primului copil. Investitia in GoodLife Channel se ridica, in prezent, la 1,5 milioane euro, urmand ca in 2007 sa fie investiti inca 700.000 euro.