2.5 C
București
joi, 26 decembrie 2024

Breviar

"The Amazing race” la AXN

AXN, reteaua internationala de televiziune apartinand concernului Sony Pictures Television, aduce in Romania sezonul sapte din multipremiatul reality-show "The Amazing race”. Acest sezon este alcatuit din 15 episoade, are premiera astazi incepand cu ora 22.45 si se incheie pe 4 noiembrie. Startul se da in pitorescul Long Beach din California si poarta echipele catre Lima, Peru, unde, dupa ce aterizeaza, trebuie sa se deplaseze cu autobuzul pentru a descoperi un nou indiciu. Una dintre echipe vorbeste fluent limba spaniola si ii va conduce pe ceilalti catre autobuzul potrivit. Trebuind sa aleaga intre a-si cara singuri bagajele grele prin oras sau a face un ocol calarind niste lame, un cuplu va alege ultima varianta. Alta echipa se hotaraste sa-si care singura bagajele, dar unul dintre membrii sai aproape ca lesina din cauza efortului supraomenesc depus la mare altitudine. In fiecare sambata seara, inaintea fiecarui episod, telespectatorilor li se va adresa o intrebare, raspunsul putand reprezenta un indiciu in cursa. Cei care vor raspunde cat mai repede vor putea castiga premii atractive. Concursul se va desfasura intre 15 iulie si 12 august.

Concurs de "salturi creative”

Trei exemplare ale unei carti utile profesionistilor din domeniu, "Salturi creative Ð 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi”, pot fi castigate la concursul organizat de PRwave cu sprijinul editurii Brandbuilders si care se va incheia la data de 25 august 2006. Cei interesati sa participe la concurs trebuie sa acceseze sectiunea Forum a site-ului PRwave (www.prwave.ro) si sa ia parte la discutia pe tema: "Care sunt in viziunea voastra salturile creative cele mai importante facute in domeniul imaginii in Romania?” In acest sens, pot fi amintite campanii de imagine pentru companii, produse, partide politice, persoane. Cele mai bune trei raspunsuri argumentate si sustinute de-a lungul concursului vor fi premiate cu cate o carte oferita de Brandbuilders. Site-ul PRwave este primul din Romania dedicat in exclusivitate imaginii, comunicarii si relatiilor publice pentru afaceri si expertizei in aceste domenii. "Salturi creative” prezinta istoria catorva dintre cele mai rasunatoare campanii de advertising din lume, apartinand agentiei de publicitate Saatchi & Saatchi. Cartea prezinta strategiile, gandirea creativa si, nu in ultimul rand, povestile din spatele unor campanii de advertising ce au scris istoria unor branduri celebre in toata lumea.

ProTV, campionul audientei

ProTV este campionul absolut al audientelor. Asa reiese din cifrele furnizate de TNS AGB International pe primele sase luni ale anului 2006. ProTV detine suprematia pe publicul sau comercial urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 pe toate sloturile orare ale zilei, cu o medie zilnica de audienta de 3,3 puncte de rating si 21% cota de piata. In urma sa, la putin mai mult de jumatate din cifra ProTV, se afla Antena 1, cu 2,1 puncte de rating si 13,6% cota de piata. Publicul ProTV este un public tanar si activ. Din analiza structurii demografice a acestui public reiese faptul ca persoanele cu varste cuprinse intre 30 si 49 de ani manifesta o afinitate crescuta fata de programele postului din Pache Protopopescu din Prime Time (perioada de timp cuprinsa intre 19.00 si 23.00). Publicul ProTV este activ profesional in proportie de 50,5%, iar 76,3% din ei sunt indivizi cu studii medii si superioare.

Cele mai citite

Schengen 2025: România desființează peste 30 de puncte de frontieră, de la 1 ianuarie 2025

România se confruntă cu o migrație ilegală, având în vedere poziția sa geografică, la confluența dintre Orient și Occident Începând cu prima zi a anului...

YouTube, blocat de facto în Rusia: Traficul platformei s-a prăbușit cu 80%

Experții în securitate cibernetică consideră că această strategie reprezintă o formă treptată de cenzură Autoritățile ruse au început o blocare de facto a platformei YouTube,...

Rusia, printre liderii globali în producția criptomonedelor. Metoda de a evita sancțiunile occidentale

Într-un context economic marcat de sancțiunile occidentale, Rusia a început să utilizeze bitcoin și alte criptomonede pentru plăți internaționale. Modificările legislative recente au facilitat adoptarea...
Ultima oră
Pe aceeași temă