5.6 C
București
miercuri, 4 decembrie 2024
AcasăEconomieLidl își extinde rețeaua din România prin inaugurarea unui magazin în București

Lidl își extinde rețeaua din România prin inaugurarea unui magazin în București

Lidl își extinde rețeaua din România prin inaugurarea unui magazin în București

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în București, pe data de 5 august. Acesta este situat pe Strada Gherghiței, Nr. 5-7, Sector 2 și dispune de stație de încărcare pentru automobilele electrice. Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea peste 20 noi locuri de muncă.

Noul magazin Lidl din București are o suprafață de vânzare de peste 1.300 m². Unitatea dispune de peste 100 de locuri de parcare, precum și de o stație de încărcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan. Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea peste 20 noi locuri de muncă.

Orarul de funcționare a magazinului va fi de luni până sâmbătă, între 7:00 și 22:00, iar duminică între 8:00 și 21:00.

Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar și să ofere o experiență de cumpărături cât mai bună. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcțiilor şi în conformitate cu normele de protecție a mediului, noul magazin Lidl din București dispune de soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezență și sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalațiile de climatizare, ori stația de încărcare pentru automobile electrice.

Pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităților, Lidl face o serie de recomandări pentru clienți, publicate atât online, cât și în incinta magazinelor. Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, atingerea doar a fructelor și legumelor pe care doresc să le cumpere și păstrarea distanței recomandate față de alte persoane. Pentru a-i ajuta pe clienții care stau la rând să păstreze distanța recomandată față de cei din jurul lor, și în noul magazin din București se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat. În același timp, Lidl face apel la solidaritatea clienților pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităților, cât și măsurile individuale de prevenție în timpul cumpărăturilor.

Odată cu inaugurarea magazinului din București, Lidl România are 300 de magazine în întreaga țară și continuă strategia de a le oferi zilnic românilor produse la cel mai bun raport calitate – preț, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reușește să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acțiunilor companiei stând eficiența și demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvență colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în rețea fiind produse în România.

Cele mai citite

Elena Lasconi: România nu este de vânzare şi nici de dat cadou Rusiei

Candidatul USR la alegerile prezidenţiale, Elena Lasconi, afirmă că a constatat în societate „frică” în urma primului tur de scrutin, având în vedere că...

Prima întâlnire PSD-PNL-USR-UDMR pentru viitoarea guvernare va avea loc miercuri. Csoma Botond: Să găsim un numitor comun

Purtătorul de cuvânt al UDMR, Csoma Botond, afirmă că miercuri va avea loc prima discuţie PSD-PNL-USR-UDMR pentru o viitoare guvernare, el arătând că este...

Numărul bugetarilor din România depășește 1,3 milioane, un record după 2009

La sfârșitul lunii octombrie, numărul posturilor ocupate în sectorul bugetar al României a trecut de 1,3 milioane, o valoare nemaiîntâlnită din 2009, conform datelor...
Ultima oră
Pe aceeași temă