11 C
București
vineri, 10 ianuarie 2025
AcasăEconomieFoto interviuIulia Fratila se implica in campania "2% pentru copii"

Iulia Fratila se implica in campania „2% pentru copii”

Pentru ca avea la dispozitie trei luni libere, dupa sesiunea de examene de la master, din februarie, Iulia Fratila s-a implicat intr-un proiect umanitar, mai precis intr-o campanie de sensibilizare a romanilor, campanie generata de prevederea 571 din Codul Fiscal, ce ofera posibilitatea redirectionarii a 2% din impozit catre un ONG. „Am decis sa ma implic in aceasta campanie deoarece am vizitat cateva locuri din tara unde exista astfel de proiecte in derulare. Am vazut copii care nu isi permit sa mearga la scoala sau copii care merg, dar n-au o carte sau n-au ce imbraca si incalta. De asemenea, am intalnit familii a caror unica sursa de venit este ajutorul social, familii cu cate 3-4 copii de varsta scolara… Exista sate in care copiii merg cativa kilometri pe jos pentru a ajunge la scoala sau la dispensar, indiferent de vreme”, ne-a declarat Iulia, care a avut ocazia sa vada cu ochii ei problemele cu care se confrunta in special copiii de la sate. „Am decis sa ma alatur organizatiei World Vision Romania (care a mai organizat campanii de strangere de fonduri pentru ajutorarea sinistratilor si a victimelor tsunami), aceasta fiind singura despre care stiam ca a facut ceva concret in situatiile de criza. Reprezentantii World Vision m-au invitat intr-una din comunitatile in care au proiecte de dezvoltare comunitara si astfel am avut ocazia sa vad cu ochii mei problemele cu care se confrunta oamenii din mediul rural, dar si scolile si gradinitele pe care World Vision le-a renovat impreuna cu comunitatea”, mai spune Iulia.

Cele mai citite

Barometru economic: Majoritatea firmelor din România își îngheață investițiile în 2025

Multe firme din România vor îngheța investițiile în 2025, potrivit unui barometru realizat de Frames pentru Sierra Quadrant. Principalele cauze sunt incertitudinile economice, inflația...

„Moment istoric!” Ambasadoarea SUA la București, despre accederea României în Programul Visa Waiver

Accederea României în Programul Visa Waiver reprezintă un pas istoric în relațiile bilaterale dintre România și Statele Unite, a declarat ambasadoarea SUA la București,...

Creștere robustăa comerțului cu amănuntul în 2024: consumul de produse nealimentare, motorul principal

Principalul factor al acestui avans a fost consumul de produse nealimentare, care a înregistrat un salt de 14,7% față de anul anterior. Vânzările de produse...
Ultima oră
Pe aceeași temă