14.2 C
București
luni, 30 septembrie 2024
AcasăEconomieFoto interviuAcademia de Staruri

Academia de Staruri

Cele mai puternice nume din show-biz-ul romanesc predau impreuna la StarsCOOL, prima Academie de Staruri din Romania. StarsCOOL este scoala in care oricine, contra sumei de 350 de euro, poate invata secretele meseriei de vedeta, intr-o maniera serioasa si profesionista. Exista o multime de tineri extrem de talentati care nu au nici o sansa pe piata artistica din Romania. Casele de discuri ii resping, producatorii ridica pretentii aberante, nu sunt primiti la radio sau la televiziuni, nu au concerte si nimeni nu-i baga in seama, chiar daca sunt mai buni decat ceea ce exista pe piata muzicala romaneasca. Din pacate, talentul nu este suficient pentru a reusi in viata. StarsCOOL ii invata pe oameni sa-si foloseasca talentul cu cap, ii invata sa cante, sa danseze sau sa compuna mai bine, dar le dezvaluie si secretele reusitei: cum sa ajunga la o casa de discuri, sa-si gaseasca un impresar, cum sa obtina expunere in media sau sa-si negocieze drepturile, cum sa se imbrace, sa vorbeasca sau cum sa-si construiasca o imagine. In spatele programului StarsCOOL stau un fondator cu o experienta de cinci ani pe piata muzicala de top si o echipa care reuneste cei mai de succes artisti si specialisti in marketing si management muzical: Andra si Mihai Traistariu („formare vocala”), Andreea Balan („show coregrafic”), Florin Grozea (Hi-Q), studioul MOF Records („productie muzicala si repertoriu”), Razvan Popescu, Radio 21 („piese in topuri”), Dana Mladin, director de programe „Scoala Vedetelor”, „Paparazzi”, „Ciao, Darwin” („creare de imagine prin intermediul televiziunii”), Razvan Marc, International Promotion Media Services („semnarea unui contract cu o casa de discuri”), Radu Groza, manager, Stefan Banica jr, Nicola, Blondy („relatia manager-artist si beneficiile impresarierii”), Lulu Hillerin, director de imagine videoclipuri, Corina, Anda Adam, Morandi („videoclipul, cel mai important instrument de formare a imaginii”), Dorian Enache („contracte si detalii financiare”), Cristina Neagu-Parvu, fashion editor Tabu si Maxim („imbunatatirea imaginii, evidentierea calitatilor”), Dana Dorian, devoratoarea de staruri („relatia cu presa scrisa si evitarea scandalurilor”), Bradut Florescu, specialist in strategie si creatie publicitara („pozitionare si marketing artistic”). Pe parcurs, echipa StarsCOOL va schimba profesorii cu alte nume sonore de pe piata muzicala romaneasca. Programul StarsCOOL va avea o durata de trei luni, iar datele de curs se vor stabili cu fiecare grupa in parte, astfel incat sa nu fie afectata activitatea scolara a participantilor. La finalul cursurilor, cei care doresc pot intra in sistemul StarsCOOL Management, care le ofera asistenta, consiliere si reprezentare pentru contracte cu case de discuri, videoclipuri, album, sedinta foto, aparitii in presa, emisiuni de televiziune, concerte etc.

Cele mai citite

Studiu: Disponibilizările la nivel global în scădere în 2024, dar îngrijorarea privind epuizarea angajaților crește

Potrivit unui studiu realizat de compania de outplacement LHH, 73% dintre liderii de resurse umane la nivel global iau în considerare sau efectuează disponibilizări...

Crimă oribilă în București: a fost ucis cu o sapă. Cadavrul a fost găsit după mai multe zile

Un tânăr în vârstă de 29 de ani a fost arestat preventiv, pentru uciderea unui bărbat, de 34 de ani, într-un imobil abandonat din...

Norvegia vrea să construiască un gard la granița cu Rusia

Norvegia ia în considerare construirea unui gard la granița cu Rusia, potrivit ministrului justiției din țară, Emilie Enger Mehl. Într-un interviu acordat NRK, ministrul...
Ultima oră
Pe aceeași temă