17.6 C
București
sâmbătă, 11 mai 2024
AcasăInvestigații România LiberăPromovare pentru brandul turistic de tara

Promovare pentru brandul turistic de tara

Fundatia Eurolink-Casa Europei a lansat un proiect in domeniul turismului si industriei ospitalitatii, “Romania – Business & Leisure”, pentru promovarea brandului turistic si cultural de tara. Proiectul se desfasoara cu sprijinul agentiilor guvernamentale: Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, Autoritatea Nationala pentru Turism, Agentia Romana pentru Investitii Straine, Agentia Nationala pentru Intreprinderi Mici, Mijlocii si Cooperatie si este dezvoltat in sistem nonprofit.

Cele mai citite

MAE, despre secțiile de votare deschisse în străinătate

Ministerul Afacerilor Externe (MAE) organizează, prin Misiunile Diplomatice şi Oficiile Consulare ale României în străinătate, 915 secţii de votare în străinătate la alegerile europarlamentare...

VIDEO. Momente de groază pentru Novak Djokovic. Tenisemnul a fost lovit în cap cu o sticlă

Novak Djokovic, în vârstă de 36 de ani și clasat pe primul loc în clasamentul ATP, a întâmpinat o situație neplăcută după ce s-a...

Rusia – Ucraina, ziua 787: Peste 1.700 de localnici, nevoiți să se refugieze din Harkov

Ofensiva terestră rusă din regiunea Harkov din nord-estul Ucrainei a determinat evacuarea a 1775 de locuitori, a comunicat ast[zi în mediile sociale guvernatorul regiunii,...
Ultima oră
Pe aceeași temă