Toyota a dezvăluit prima versiune hibridă a noului Land Cruiser în încercarea de a readuce în atenție n vehicul utilitar sport emblematic și cu marjă mare de profit.
Cel mai mare producător auto din lume după vânzări a anunțat că va produce noul model al mărcii care își are rădăcinile în 1951, precum și o variantă mai mică, recent lansată, la două fabrici din Japonia.
Noul model va fi vândut ca hibrid în America de Nord, a spus Toyota în comunicatul său de presă. Toyota va lansa, de asemenea, noul Land Cruiser cu un motor pe benzină sau diesel și pe alte piețe, precum Europa sau Australia.
Hiroki Nakajima, directorul de tehnologie al Toyota, a declarat pentru Reuters că compania va satisface nevoile clienților, reducând în același timp emisiile de dioxid de carbon.
Modelele Land Cruiser sunt mașini relativ mari care vin cu o rentabilitate mai mare pentru Toyota, la fel cum este cazul altor modele, cum ar fi camioneta Alphard, a declarat Seiji Sugiura, analist la Institutul de Cercetare Tokai Tokyo.
„Land Cruisers și Alphards au o rentabilitate ridicată chiar și sub marca Toyota”, a spus Sugiura, adăugând că aceasta va crește și mai mult dacă modelele ar fi vândute sub marca Lexus.
Toyota a anunțat că va oferi versiuni pe benzină și diesel ale noului Land Cruiser pe piețe precum Europa de Vest și de Est și Orientul Mijlociu și va aduce, de asemenea, o versiune Land Cruiser mai mică în Japonia în timpul iernii.
Land Cruiser și Lexus LX și GX, care sunt SUV-uri de lux, au vândut împreună 11,3 milioane de unități la sfârșitul lunii trecute.