Carrefour i-a anunţat pe clienţi că nu va mai vinde în Franţa produsele PepsiCo, cum ar fi Pepsi, Lay’s şi 7up, deoarece au devenit prea costisitoare, cel mai recent episod al războiului preţurilor dintre retaileri şi furnizorii globali de produse alimentare, transmite Reuters.
De joi, rafturile cu produse PepsiCo din magazinele Carrefour din Franţa vor avea un anunţ în care se precizează: „Nu mai vindem această marcă în urma creşterilor inacceptabile de preţuri”, a anunţat un purtător de cuvânt al retailerului francez.
Reprezentanţii PepsiCo nu au răspuns solicitărilor de a comenta informaţia.
În octombrie, compania americană anunţase că intenţionează o majorare „modestă” a preţurilor în acest an, cererea fiind solidă, în pofida preţurilor ridicate, astfel încât a revizuit în creştere, de trei ori, estimările privind profitul din 2023.
În 2023, comercianţii cu amănuntul de produse alimentare din câteva ţări, inclusiv Germania şi Belgia, au anunţat că au oprit comenzile de la furnizorii de produse alimentare, în urma majorării preţurilor, o tactică în negocierile de preţuri, care au devenit mult mai dure, în contextul inflaţiei ridicate.
Nu se ştie dacă produsele PepsiCo care sunt deja pe rafturile Carrefour vor fi retrase de la vânzare, a declarat purtătorul de cuvânt al retailerului francez.
Urmărește România Liberă pe X, Facebook și Google News!