KPMG a fost amendată cu 1,5 milioane de lire sterline de către autoritatea britanică de reglementare în domeniul contabilității pentru „deficiențe grave” în auditul M&C Saatchi, una dintre cele mai cunoscute agenții de publicitate din Marea Britanie.
„Auditul KPMG nu a respectat standardele de calitate necesare într-o serie de aspecte, ceea ce echivalează cu deficiențe grave de audit și încălcări ale standardelor de audit”, a declarat Claudia Mortimore, consilier executiv adjunct la FRC, citată de Financial Times, notează profit.ro.
Dezvăluirea erorilor contabile a obligat M&C Saatchi să își ajusteze profiturile raportate pentru 2018 și anii anteriori. Agenția a fost timp de ani de zile una dintre cele mai respectate rețele de publicitate din Marea Britanie, dar s-a confruntat recent cu condiții mai dificile și cu dispute în consiliul de administrație cu privire la viitorul său.
Companiile de audit din “Big Four”- grupul celor mai puternici jucători de pe piața de profil, KMPG, PwC, Deloitte și EY – au fost, în ultimii ani, ținta a numeroase investigații legate desfășurarea activității de audit contabil.
Urmărește România Liberă pe X, Facebook și Google News!