1.2 C
București
joi, 23 ianuarie 2025
AcasăEconomieEconomie internăVânzările magazinului online evoMAG au crescut cu aproape 20% anul trecut

Vânzările magazinului online evoMAG au crescut cu aproape 20% anul trecut

Magazinul online evoMAG a încheiat anul 2023 cu vânzări de 42 de milioane de euro, în creştere cu circa 20% faţă de 2022. Compania ia în calcul, anul acesta, o creştere a business-ului între 10% şi 20%, în funcţie de evoluţia segmentului corporate, dar şi a vânzărilor către instituţiile publice. Pentru anul în curs, evoMAG estimează investiţii de aproximativ 500.000 de euro, similar cu valoarea investiţiilor de anul trecut.

”evoMAG a încheiat anul 2023 cu vânzări de 42 de milioane de euro, în creştere cu circa 20% faţă de 2022. Anul trecut, evoMAG a înregistrat cele mai mari vânzări în categoriile de produse consacrate – telefoane mobile, laptopuri, componente, dar şi în segmentul de electrocasnice”, anunţă compania.

Pentru anul în curs, evoMAG estimează investiţii de aproximativ 500.000 de euro, similar cu valoarea investiţiilor de anul trecut. Cea mai mare parte a acestora va fi direcţionată către eficientizarea activităţii logistice, pentru creşterea rapidităţii în livrare şi în platforma din spatele magazinului online, pentru îmbunătăţirea experienţei de cumpărare a clienţilor şi uşurinţă în utilizare.

„Ne-am concentrat, anul trecut, pe ce ştim să facem cel mai bine – pe vânzarea produselor din categoriile în care avem cea mai mare experienţă. În plus, am reuşit să consolidăm un departament robust, dedicat vânzărilor corporate, şi am continuat să deschidem noi canale de vânzare, prin parteneriate cu mai multe marketplace-uri, atât din România, cât şi din afara ţării”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG, argumentând deciziile care au stat în spatele creşterii vânzărilor din 2023.

evoMAG ia în calcul, anul acesta, o creştere a business-ului între 10% şi 20%, în funcţie de evoluţia segmentului corporate, dar şi a vânzărilor către instituţiile publice, compania dezvoltând aici şi un departament specializat, mai mare, dedicat licitaţiilor publice prin SICAP.

„Anul acesta, vom continua să ne axăm pe ceea ce ştim sa facem cel mai bine, cu focus pe o competitivitate cât mai bună în promoţii, şi pe rapiditate în livrare. Ca şi elemente strategice, în plus, vom dezvolta şi mai mult partea de corporate şi vânzare către companii. Avem în plan şi listarea pe alte marketplace-uri din alte ţări, precum Germania şi Grecia, dar, momentan, sunt planuri incipiente în această direcţie. Focusul evoMAG, în 2024, este pe optimizare şi eficientizare pentru a avea promoţii cât mai bune şi a livra cât mai rapid către clienţii actuali”, mai spune Mihai Pătraşcu.

Urmărește România Liberă pe  XFacebook și Google News!

Cristina Corpaci
Cristina Corpaci
Din iulie 2021 m-am alăturat echipei România Liberă, unde sunt editor și editorialist economic.
Cele mai citite

Bacalaureatul 2025 începe oficial, luni, 27 ianuarie, cu proba orală la limba română

Probele scrise au loc între 10 și 16 iunie, cu o zi liberă între matematică/istorie și proba la alegere Prima sesiune a examenului național de...

Iranul renunță la sancțiunile pentru femeile care nu poartă vălul islamic pe stradă

Iranul nu va mai sancţiona femeile care nu poartă vălul islamic pe stradă, chiar dacă lipsa acestui accesoriu presupune o încălcare a legii, a...

Avatarurile lui Georgescu și fabricarea autorității: Profet, Expert, Erou

De la câștigarea primului tur de alegeri prezidențiale de către candidatul Călin Georgescu în decembrie 2024, multiple analize au încercat să explice succesul său...
Ultima oră
Pe aceeași temă