7.3 C
București
marți, 24 decembrie 2024
AcasăEconomieEconomie internăRomânii alocă între 750 și 1000 de lei pentru masa de Paște,...

Românii alocă între 750 și 1000 de lei pentru masa de Paște, studiu Freshful by eMAG

Freshful by eMAG, primul hipermarket 100% online, se așteaptă la un record de comenzi pentru produse alimentare în perioada sărbătorilor de Paște și s-a pregătit pentru peste 4.000 de livrări pe zi, depășind cu 25% volumele de Crăciun. Bugetul alocat de clienți pentru masa de Paște de anul acesta începe de la 750 de lei și poate depăși în medie 1.000 de lei. Din coșul de cumpărături nu vor lipsi produsele tradiționale apreciate precum ouăle, chiar gata vopsite, cozonacul, pasca sau drobul de miel.

Febra cumpărăturilor a început deja cu două săptămâni înainte de Paștele ortodox și numărul vizitelor pe platforma Freshful și în aplicație a crescut cu 30% fața de săptămânile anterioare, perioada fiind marcată și de Paștele catolic și sărbătoarea Floriilor. Ouăle conduc în topul celor mai cumpărate produse tradiționale, alimente care înregistrează vânzări de 3 ori mai mari în această perioadă, iar hipermarket-ul online a pregătit din timp o ofertă extinsă și prețuri bune pentru cele mai căutate produse. Din categoria acestora mai fac parte carnea proaspătă, dulciurile, lactatele și brânzeturile, vinurile și cozonacii, dar și produsele necesare pentru curățenia de Paște și candelele pentru slujba de Înviere.

„Cei mai mulți dintre clienții noștri încep să se pregătească de cumpărături cu două săptămâni înainte de Paște, adăugând treptat în coș produsele lor preferate. Anul acesta am pregătit pentru ei, din timp, mai multe produse tradiționale și alimente proaspete de la producători locali. Iar dacă, în graba cumpărăturilor, au uitat să comande ceva, clienții Freshful au avantajul că pot adăuga produse în comanda deja plasată și pot primi toate produsele în același timp, fără să plătească în plus. În plus, știm cât de mult contează pentru ei să petreacă timpul alături de familie, nu la cumpărături, și am extins programul de livrări în perioada sărbătorilor”, a declarat Andrei Popescu, General Manger Freshful by eMAG

De asemenea, pentru a le oferi un meniu de sărbătoare bogat și celor care își doresc să se bucure de mai mult timp liber alături de familie și să nu gătească toate preparatele, Freshful pune pe masa de Paște și produse deja gătite, iar printre acesta se regăsesc ouăle deja vopsite,  drobul și produsele ready-meal. Comparativ cu aceeași perioadă de anul trecut, clienții Freshful comandă mai mult anul acesta produse din categoria verdețurilor, produse românești, precum salata, ceapa și usturoiul verde, mărarul, pătrunjelul, leușteanul, spanacul și urzicile.

Cristina Corpaci
Cristina Corpaci
Din iulie 2021 m-am alăturat echipei România Liberă, unde sunt editor și editorialist economic.
Cele mai citite

Drăgușin, vizat în tactica lui Liverpool! Planul lui Arne Slot pentru victoria categorică împotriva lui Spurs

Liverpool a învins Tottenham cu un categoric 6-3 în etapa a 17-a din Premier League, grație unei tactici meticulos pregătite de antrenorul Arne Slot,...

Microsoft își extinde soluțiile de AI: Modele interne și externe pentru reducerea dependenței de OpenAI

Microsoft lucrează intens la integrarea unor modele de inteligență artificială dezvoltate intern și de alte terțe părți în platforma sa Microsoft 365 Copilot. Potrivit surselor...

Regula U21, mai eficientă ca niciodată. Premieră absolută în Superliga după 8 ani de la implementare

Pentru prima dată de la introducerea regulii U21 în 2016, fiecare etapă din Superliga României a sezonului 2024/2025 a înregistrat cel puțin un marcator...
Ultima oră
Pe aceeași temă