Compania poloneză Wittchen, unul dintre cei mai importanți retaileri de genți și accesorii de călătorie și articole premium din piele, va deschide primul magazin din România în centrul comercial ParkLake din Bucuresti, dezvoltat de Sonae Sierra.
Wittchen a închiriat un spațiu în cadrul proiectului printr-o tranzacție intermediată de compania de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
România este a șasea piață unde Wittchen este prezentă, compania având majoritatea magazinelor sale în Polonia. Cu peste 30 de ani de experiență, Wittchen a devenit un business de familie de succes, fiind una dintre cele mai cunoscute mărci de pe piața europeană.
„Planul nostru de afaceri și extinderea pe piața din România vizează deschiderea de magazine în cele mai performante centre comerciale din țară, deoarece vedem multe oportunități de a deveni lider pe piață pe segmentul bunurilor premium la prețuri accesibile. După cum am văzut din rezultatele magazinului nostru online www.wittchen.ro, deschis anul trecut în decembrie, există piață pentru produsele pe care le vindem. Cu excepția magazinului propriu online, produsele noastre sunt vândute pe 39 de piețe din Europa prin intermediul platformelor Amazon, Zalando etc și cautăm în continuare noi oportunități de promovare a ofertei noastre de produse în întreaga Europă”, spune Daniel Andruszkiewicz, commercial director Wittchen.
Cu o experiență de peste 30 de ani, Wittchen operează magazine în Polonia (97), Cehia (7) și Ungaria (3), precum și 10 unități în franciză în Ucraina. Compania comercializează genți, încălțăminte, articole de îmbrăcăminte din piețe, genți și articole de călătorie.