23.2 C
București
vineri, 6 septembrie 2024
AcasăEconomieEconomie internăCotnari a lansat Crama Transparentă

Cotnari a lansat Crama Transparentă

Cotnari, una dintre cele mai emblematice crame din România, cu o istorie îndelungată în producția de vinuri din soiuri pure, românești, lansează campania „Crama Transparentă”.

În cadrul campaniei, Cotnari își deschide porțile și îi invită pe pasionații de vin să descopere procesul producției a vinurilor premiate. Cu scopul de a dezvălui producția autohtonă de vinuri și de a respinge miturile legate de acest domeniu, Cotnari devine prima cramă din România care oferă transparență totală asupra procesului de vinificare. Totodată, Cotnari anunță o cifră de afaceri de peste 134 milioane lei, pentru anul 2023, cu o creștere ușoară față de 2022, când cifra de afaceri înregistrată a depășit 132 milioane lei.

Prin intermediul noii platforme cramatransparenta.ro, compania pune la dispoziția consumatorilor și celor interesați de procesul de vinificare informații detaliate despre producție, acces în cele trei crame și degustări de vin. Mai mult decât atât, vizitatorii pot urmări prin live streaming imagini din cramă și vor avea posibilitatea de a discuta direct cu reprezentanții companiei cu privire la procesul de fabricare a vinului sunând la numărul de telefon dedicat. De asemenea, tot pe website-ul campaniei, este activ un video detaliat și interviuri cu povestea de fabricare a vinurilor de calitate, pe care cei care doresc îl pot accesa din confortul casei.

„Continuăm demersul de modernizare inițiat de crama Cotnari și ne propunem să consolidăm trei dintre cele mai importante obiective ale anului 2023: transparentizarea procesului de producție, dezvoltarea de noi sortimente de vinuri din soiuri pure, românești, și investițiile în modernizarea infrastructurii noastre viticole și vinicole. Odată cu lansarea campaniei Crama Transparentă, vă invităm să ne vizitați, acum și virtual din confortul casei dumneavoastră, pentru a descoperi farmecul și tradiția vinului românesc în cea mai autentică și inovatoare formă. Așteptăm cu nerăbdare să vă întâmpinăm, să vă răspundem la întrebări și să împărtășim din pasiunea noastră pentru vinul de calitate. Am modernizat și etichetele vinurilor demiseci Grasa de Cotnari, Cotnari Busuioacă și Cotnari Tămâioasă Românească și le veți putea regăsi la raft evidențiate cu etichetă albă. Întărim astfel mesajul de cramă deschisă și transparentă în relația cu consumatorii direcți.

Investițiile în infrastructură sunt în desfășurare. Până la acest moment am achiziționat bene noi pentru recoltare mecanizată și planificăm să finalizăm o nouă secție completă de prelucrare mecanizată a strugurilor, cu o capacitate de prelucrare de 500 de tone pe zi. În plus, ne propunem să investim în zona de viticultură, replantând o suprafață de aproximativ 80 de hectare de vie. De asemenea, am modernizat secția actuală de prelucrare a strugurilor prin achiziționarea a 4 desciorchinătoare și 2 prese noi. Extinderea capacităților de fermentare cu încă 4 milioane de litri va contribui semnificativ la reducerea perioadei de recoltare. Estimăm că valoarea totală a acestor investiții va fi de aproximativ 20 milioane de lei, ceea ce demonstrează angajamentul nostru față de inovație și excelență în domeniul vinicol.”, a declarat Remus Deleanu, Director General Cotnari S.A, citat într-un comunicat de presă remis cotidianului național ROMÂNIA LIBERĂ.

Cei interesați să viziteze cramele Cotnari o pot face simplu și rapid prin intermediul platformei dedicate campaniei „Crama Transparentă” sau accesând celelalte platforme oficiale ale companiei, la secțiunea Turism. Turiștii pot opta pentru o vizită gratuită ce include explorarea uneia dintre cele trei crame Cotnari, o degustare a vinurilor, dar și certificarea de Ambasador al Cramei Transparente, însoțită de un cod de reducere de 20%, valabil timp de trei luni de la vizită. Iar pentru mai multe opțiuni de vizitare și degustare a vinurilor, vizitatorii pot achiziționa pachetele turistice asociate, disponibile online.

Odată cu lansarea noii campanii, etichetele vinurilor demiseci Grasa de Cotnari, Cotnari Busuioacă și Cotnari Tămâioasă Românească au fost schimbate. Noile etichete sunt albe, pentru o mai bună observare a calității produsului și totodată, pentru a evidenția vinurile demiseci din portofoliul brand-ului. Astfel, Cotnari contribuie la susținerea mesajului de cramă deschisă și transparentă în relația cu publicul.

În topul preferințelor consumatorilor se află în continuare Grasa de Cotnari și respectiv Tămâioasa Românească, soiuri pure, românești, care ocupă cel mai însemnat procent din vânzări. Reprezentanții companiei afirmă că în România, în ultimii ani, a crescut interesul și pentru vinurile rose. Acest trend a făcut ca sortimentul Cotnari Busuioacă rose să ocupe un loc important în cifra de afaceri. În ceea ce privește vinurile seci și cele spumante, soiul Frâncușa a avut cea mai importantă creștere.

Cotnari anunță că a încheiat anul 2023 cu o cifră de afaceri de peste 134 milioane lei, având aproximativ 300 de angajați permanenți, la care se adaugă un număr cuprins între 300 și 700 de lucrători sezonieri, în funcție de specificul lucrărilor viticole din timpul anului. Compania anunță totodată, că acordă o atenție deosebită și pe aspectul mecanizării și automatizării procesului de fabricare, pe fondul costurilor tot mai ridicate privind forța de muncă, dar și a lipsei acesteia.

Urmărește România Liberă pe  XFacebook și Google News!

Laurențiu Mușoiu
Laurențiu Mușoiu
Laurențiu Mihail Mușoiu lucrează în presa centrală din anul 2008. Din anul 2018 lucrează la “România liberă”. A absolvit Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București. Deține un master în Cercetare în Științele Comunicării. Este, de asemenea, profesor pentru învățământul primar și preșcolar.
Cele mai citite

Morți de beți

Peste 260 de schelete umane au fost descoperite în ultimele patru luni cu ocazia descărcării arheologice a zonei unde urmează să se construiască...

S-a aflat lotul pentru meciul cu Kosovo! Doi jucători excluși de Lucescu

Mircea Lucescu a ales lotul de 23 de jucători pentru meciul cu Kosovo. Mircea Lucescu a stabilit lotul de 23 de jucători pentru meciul din...

Judecătorii avertizează asupra riscurilor de securitate în urma digitalizării instanțelor de către Ministerul Justiției

Judecătorii, inclusiv cei din Consiliul Superior al Magistraturii (CSM), și-au exprimat îngrijorarea cu privire la faptul că Ministerul Justiției ar putea obține acces neautorizat...
Ultima oră
Pe aceeași temă