3.2 C
București
luni, 23 decembrie 2024
AcasăEconomieBani & AfaceriCGS vrea să angajeze 100 de oameni pentru biroul din Târgu Jiu

CGS vrea să angajeze 100 de oameni pentru biroul din Târgu Jiu

Computer Generated Solutions (CGS) România, companie activă în industria locală de outsourcing pentru procesele de afaceri (BPO), își propune să continue expansiunea cu accent pe facilitățile din Târgu Jiu. Astfel, compania demarează o amplă campanie de recrutare, și vrea să atragă aproximativ 100 de noi angajați pentru biroul din Târgu Jiu până la finalul acestui an.

„Centrul nostru de suport din Târgu Jiu, inaugurat în 2014, a fost recunoscut imediat ca un hub de performanță în cadrul CGS România. Datorită rezultatelor remarcabile obținute, business-ul nostru destinat acestui centru a cunoscut o creștere susținută, generând astfel necesitatea aducerii în echipă a unor noi talente. La momentul actual, în hub-ul din Tg. Jiu activează 300 de angajați”, a declarat Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România.

Din perspectiva posibilităților oferite de Târgu Jiu, Vladimir Sterescu a subliniat că se poate observa oportunitatea de a aduce în echipă aproximativ 100 de profesioniști până la finele acestui an. Pozițiile disponibile se adresează atât celor care preferă să lucreze de la birou, cât și celor interesați de modalități de lucru la distanță.

„Ne propunem astfel să extindem echipa de la 300 de angajați, numărul actual, la 400 până în 2024, însoțită de o diversificare semnificativă a portofoliului de competențe”, a mai afirmat reprezentantul companiei.

Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de business process outsourcing din lume, prezentă încă din anul 2006, pe piața din România. Compania furnizează, pe plan local, servicii în 18 limbi străine, având 7 centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu, Miercurea-Ciuc, Constanța și Galați.

Cei circa 4.000 de angajați ai CGS România interacționează zilnic cu clienți din România, Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite ale Americii sau Canada. Principalele servicii oferite de către CGS România sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate pentru companii care activează în domeniul telecomunicațiilor, IT, bănci, asigurări și retail.

Răzvan Zamfir
Răzvan Zamfir
Răzvan este în presă de două decenii, fiind jurnalist atât de presă scrisă cât și de online. Și-a început cariera scriind articolele la mașina de scris, fiind licențiat în filosofie. Și-a perfectat apoi cunoștințele în jurnalismul de business și financiar. Are în portofoliu nume mari de presă precum Bursa, Capital, Business Cover – pe care l-a coordonat, Economica sau Economedia. Este autor România Liberă din iulie 2023.
Cele mai citite

Donald Trump reducerea taxelor pentru Canalul Panama sau returnarea controlului către SUA

Președintele ales al SUA, Donald Trump, a solicitat statului Panama să reducă taxele aplicate pentru utilizarea Canalului Panama, invocând tarife „ridicole și extrem de...

Program special la metrou în perioada sărbătorilor de iarnă: Cum se circulă de Revelion

Metrorex a publicat programul de circulație al trenurilor de metrou pentru sărbătorile de iarnă. În perioada 25-27 decembrie, 1-2 ianuarie 2025 și 6-7 ianuarie...

Ilie Bolojan: PSD are dreptul să propună premierul, conform aritmeticii parlamentare

Bolojan a subliniat importanța respectului între partenerii de coaliție și necesitatea de a asigura stabilitate politică în România Președintele PNL, Ilie Bolojan, a declarat, duminică...
Ultima oră
Pe aceeași temă