Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Clienţii online vor igienizarea coletelor

Românii s-au mutat cu retailul pe Internet. Apariţia pandemiei de coronavirus a modificat dramatic comportamentul cumpărătorilor de produse, care s-au mutat pe online.

Share

Florin Budescu 0 comentarii

Actualizat: 06.05.2020 - 14:41

Secretul este într-o chestiune simplă, descoperită de iVox: oamenii trăiesc cu teama de a se infecta. Temerea e reală și ar trebui luată în considerare de magazinele online.

Printre cele mai importante beneficii pe care le-ar putea oferi acestea clienţilor este igienizarea coletelor înainte de livrare (65%), a depozitelor unde sunt ambalate produsele (57%) și încurajarea plăților online (50%).

Ponderea celor care aleg plata online a urcat la peste 64%. Cei ce preferă în continuare cash-ul s-au împuținat: un român din patru îl mai folosește.

Unul din doi români cu acces la Internet își cumpără online, în prezent, alimente, cafea și produse de igienă. În sub două luni, pandemia a transformat retailul.

„Crizele de acest tip aduc și oportunități. Comercianții caută acum modalități de a-și deschide canale de desfacere online.” Sandu Băbășan, Blugento

Doi din trei români își fac cumpărăturile online, fără cash. Românii migrează în masă spre magazinele online, arată un studiu iVox.ro, la comanda Blugento.

Potrivit Statisticii, peste 34% din cheltuielile medii lunare ale unei familii din România sunt pentru alimente și băuturi nealcoolice. E ponderea cea mai ridicată din coșul de consum în UE, mult peste media europeană.

Pandemia transformă sectorul de retail, iar clienții migrează spre online. Studiul iVox.ro arată că preferințele românilor în ceea ce privește cumpărăturile s-au schimbat dramatic în mai puțin de două luni.

Astfel, natural, această pandemie ajută la aclanşarea unei oportunităţi care probabil că ar fi trenat ani în şir. Astfel, peste 45% dintre respondenți au declarat că în ultima săptămână au cumpărat cel puțin o dată de la un magazin online.

 

Penultimul loc în UE

Potrivit Eurostat, România e pe penultimul loc în UE la cumpărăturile online, deci piaţa retailului online e în creștere. Mai puțin de un român din patru a făcut anul trecut cumpărături pe Internet.

„Crizele de acest tip aduc și oportunități. Comercianții care operează magazine fizice și care și-au văzut veniturile puternic afectate caută acum resurse și modalități de a-și deschide canale de desfacere online”, explică Sandu Băbășan, CEO Blugento.

Comentarii

loading...