Simpla prezență a unei afaceri în mediul virtual nu garatează acesteia niciun fel de succes. Afacerea, produsele ori serviciile trebuie să fie vizibile posibililor clienți, iar pentru ca asta să se întâmple sunt necesare niște demersuri. Iar unul dintre aceste demersuri este legat de advertoriale. Care sunt cele mai mari avantaje ale advertorialelor vei putea citi în următoarele rânduri.
Advertorialele fac mai plăcută prezentarea în fața posibililor clienți
Indiferent dacă e vorba de afacere ca întreg sau servicii ori produse, un advertorial va face o prezentare mai plăcută și mai accesibilă a acestora. Spre deosebire de reclamele clasice, unde sunt prezentate produsele ori serviciile și mai apoi se face o trecere la îndemnul de achiziție, advertorialele asigură un conținut mai puțin agresiv. Cu toate că e vorba tot de reclamă, un advertorial reușește prin stilul prietenos și informativ să atragă cititorii și chiar să ducă la multe distribuiri. Chiar dacă de multe ori advertorialele sunt însoțite de marcajele “P” sau “A”, care atenționează cititorii că urmează un conținut publicitar, o structură bună și informații de calitate vor aduce rezultatele scontate.
Advertorialele măresc gradul de vizibilitate și cresc traficul pe site?
Din momentul în care ai publicat advertoriale pe site-uri cu autoritate și pe bloguri cunoscute, vizibilitatea va crește în mediul online. Asta se va traduce în creșterea traficului pe site-ul afacerii, iar creșterea traficului poate conduce la o mai bună autoritate în motoarele de căutare, dar și la o creștere în vânzări.
Pentru că advertorialele sunt publicate pe platforme cu autoritate, care aparțin chiar și a unor formatori de opinie, materialele vor crește notorietatea și vizibilitatea.
Advertorialele scad costul pentru reclame plătite?
Pentru că advertorialele ajută la un ranking mai bun, costurile pentru promovare plătită de tipul campaniilor pay-per-click vor fi mai mici. Sunt multe avantaje pe care le aduce o poziționare mai bună în motoarele de căutare, printre ele fiind avantaje în promovare pe cele mai importante canale.
Acestea fiind spuse, o campanie eficientă de marketing și promovare trebuie să conțină și advertoriale, fiind cea mai simplă metodă de a obține un grad mai bun de vizibilitate și link-uri cruciale în seo.
Te ajută să ajungi exact la publicul țintă
Încă un beneficiu al advertorialelor este că te ajută să ajungi exact la publicul tău țintă. Acest lucru se poate realiza prin modalitatea în care este redactat conținutul fiecărui advertorial în parte, prin alegerea publicațiilor în cadrul cărora vor fi postate advertorialele și prin selectarea momentului în care articolele să fie publicate. Toate aceste elemente ajută ca mesajul tău să ajungă exact la publicul țintă pe ca îl are afacerea ta.
La întocmirea advertorialelor se va ține cont de platforma pe care acestea vor fi publicate, dar și de care sunt cititorii frecvenți. În funcție de aceste lucruri, conținutul va fi adaptat. Adaptarea conținutului crește șansele ca cititorii să devină clienți.
Cresc ratele de conversie
Datorită unei vizibilități mai bune, dar și a credibilității mai mari pe care le fac posibile advertorialele, rata de conversie va crește și ea. Asta pentru că, odată cu vizibilitatea va crește și traficul pe site, iar informațiile ce se regăsesc în fiecare advertorial au scopul de a duce cititorii pe website atunci când aceștia vor să facă o achiziție.
Un advertorial oferă cititorilor oportunitatea de a se implica, de a interacționa cu produsele și serviciile din conținutul articolului.
Numai prin prisma acestor 5 beneficii, advertorialele par o idee bună și necesară pentru a face o afacere să funcționeze mai bine în mediul virtual. Recomandarea e ca, în momentul în care vrei să apelezi la advertoriale, să iei legătura cu persoane care au experiență în așa ceva.