O analiză realizată de Revolut arată ce cheltuieli de Paște au avut românii în anul 2022.
În vacanța de Paște (12 – 27 aprilie 2022), clienții Revolut din România au cheltuit cele mai mari sume cu divertismentul. Astfel, 18 la sută din volumul total al plăților făcute cu Revolut s-au referit la acest domeniu.
Alte 18 procente din totalul sumelor cheltuite au fost pentru shopping. Separat, pentru cumpărăturile la supermarket și în magazinele alimentare s-au cheltuit 14 la sută din totalul sumelor.
În vacanța de Paște, unul din trei utilizatori Revolut din România a călătorit în străinătate.
Față de aceeași perioadă a anului 2021, numărul tranzacțiilor și volumul total al plăților s-au dublat, în intervalul analizat. Astfel, în zilele de Paște din anul 2022, un utilizator român a efectuat cel puțin 10 tranzacții cu Revolut. Un utilizator a cheltuit, în medie, 975 de lei. În străinătate, suma medie cheltuită de un român a fost echivalentul a 650 de lei.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!