Sfaturi pentru crearea unui conținut de calitate
Marketingul online a devenit o componentă indispensabilă în cadrul strategiei de promovare a unei afaceri. Social Media, PPC, Email Marketing sunt doar câteva din multitudinea de instrumente pe care antreprenorii le au astăzi la îndemână pentru dezvoltarea business-urilor lor.
Indiferent care îți sunt preferințele când vine vorba de promovarea online, nu uita că la baza fiecărei unelte de marketing digital se află un copywriting gandit strategic. Dincolo de design și de aspectul vizual, conținutul este cel ce conturează cel mai bine imaginea brand-ului tău. În final, el este cel care transmite mesajul potențialilor tăi clienți.
Așadar, importanța unui copywriting de calitate în strategia de marketing online nu poate fi contestată. Însă, care sunt calitățile pe care un copywriter bun ar trebui să le aibă, pentru a putea crea acel conținut valoros și relevant pentru afacerea ta? Te invităm să le descoperi în rândurile următoare!
Are un spirit de cercetător
Cea mai importantă etapă din procesul de copywriting este, cercetarea. Un bun copywriter nu este cel care „le știe pe toate”, ci mai degrabă cel care are un spirit de cercetător și o sete de cunoaștere de necontestat.
Familiarizarea cu obiectul de activitate a afacerii și mai ales, cunoașterea audienței ideale reprezintă o piatră de temelie pentru un copywriting valoros. Prin urmare, un copywriter profesionist își va culege întotdeauna informațiile necesare din cele mai de încredere surse înainte de a începe efectiv să scrie.
Știe să optimizeze textele pentru motoarele de căutare
Atunci când vrei să transmiți un mesaj, cu siguranță îți dorești ca acesta să și ajungă la potențialii tăi clienți. Oricât de frumos ar fi îmbrăcată o informație, dacă nu ajunge la persoanele potrivite, nu îți va aduce rezultatele dorite.
Un copywriter și content writer profesionist va ține cont de practicile SEO atunci când redactează conținut pentru website-ul afacerii tale. Astfel, acesta va fi indexat corect de către motoarele de căutare, iar afacerea ta va câștiga mai multă vizibilitate.
Cunoaște tehnici de persuasiune în copywriting
Cuvintele sunt cele care vând. Iar pentru a reuși să genereze acele conversii pe care și le dorește cu ardoare fiecare antreprenor, textele trebuie să atragă atenția potențialilor clienți și mai ales să îi determine să treacă la acțiune.
Un copywriter iscusit, cunoaște importanța îndemnurilor „call-to-action” și a tehnicilor de persuasiune și le va aplica negreșit în creațiile sale, pe lângă practicile SEO. Astfel, va reuși să construiască un conținut orientat către audiența dorită, care va veni în întâmpinarea nevoilor sale și o va invita să te contacteze, să se aboneze la un newsletter sau să facă o achiziție.
Așadar, atunci când ai nevoie de conținut pentru afacerea ta, asigură-te că apelezi la specialiști în domeniul copywriting-ului care îți vor contura imaginea prin cuvintele potrivite.