Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Amazon amână evenimentul de marketing Prime Day cel puţin până în luna august

Amazon.com va amâna evenimentul de marketing Prime Day cel puţin până în luna august şi anticipează un impact de 100 de milioane de dolari din cauza unui număr mare de dispozitive pe care le-ar putea comercializa cu discount, potrivit unei note interne obţinută de Reuters.

Share

Catinca Giosanu 0 comentarii

05.04.2020 - 22:18

Compania consideră totodată că există riscuri legate de vânzările de sisteme cloud în Franţa, în timp ce o altă afacere, cu conţinut video la cerere, ar putea raporta venituri cu 100 de milioane de dolari mai mari decât anticipa Amazon pentru primul trimestru.

Reprezentanţii Amazon au refuzat să comenteze.

Nota obţinută de Reuters oferă informaţii rare despre modul în care cel mai mare retailer online din lume îşi planifică activităţile şi despre reacţia rapidă a companiei la riscurile provocate afacerilor de noul coronavirus.

Prime Day, un eveniment de marketing lansat de Amazon în 2015 pentru stimularea vânzărilor în perioada de vară, când cumpărăturile stagnează, a fost organizat prima oară în luna iulie, dar de obicei compania nu publică data exactă cu mult timp înainte.

Decizia de amânare a evenimentului înseamnă că Amazon va avea în exces 5 milioane de dispozitive pe care ar fi urmat să le vândă mai devreme, cum ar fi dispozitivele controlate vocal Echo. Sunt afectaţi şi comercianţii terţi, ale căror venituri depind de Amazon.

Compania nu dezvăluie veniturile generate de eveniment, dar comercianţii au avut o contribuţie de 2 miliarde de dolari la vânzările realizate în timpul ediţiei din 2019 a Prime Day, care a avut loc pe parcursul a 48 de ore în 18 ţări.

Amazon şi angajaţii săi sunt în prima linie pentru furnizarea de produse esenţiale consumatorilor în timpul epidemiei de coronavirus, care a infectat peste 1 milion de oameni şi a provocat peste 54.000 de decese la nivel mondial.

Sindicatele şi unii oficiali aleşi din SUA au afirmat că Amazon nu ia măsuri suficiente pentru a-şi proteja angajaţii, dintre care unii riscă să fie  infectaţi în depozitele unde unii colegi s-au îmbolnăvit, în timp ce alţii sunt expuşi din cauza manipulării livrărilor.

Amazon a respins apelurile pentru închiderea depozitelor, iar joi a anunţat că va pune la dispoziţie milioane de măşti şi că va verifica temperatura tuturor angajaţilor din Statele Unite şi Europa.

Potrivit notei obţinute de Reuters, Amazon intenţionează să ceară angajaţilor să păstreze o distanţă de siguranţă între ei, pentru a reduce riscurile de infectare.

Citește totul despre:

#lazi

Comentarii

loading...