Levi Strauss a obținut profituri şi venituri trimestriale peste aşteptările analiştilor, pe fondul creşterii vânzărilor online în timpul pandemiei de Covid-19, informaţie care a dus la creşterea acţiunilor companiei cu 13% după închiderea oficială a bursei de pe Wall Street.
Vânzările de produse considerate ne-esenţiale s-au îmbunătăţit după perioada de vârf a pandemiei, cumpărătorii americani îndrăznind să iasă mai mult din case, în timp ce unii au revenit la muncă.
”Veniturile şi-au revenit peste aşteptări după perturbările provocate de Covid-19, susţinute de comerţul electronic, afacerile internaţionale şi cele destinate femeilor”, a declarat directorul financiar Harmit Singh.
Veniturile nete au scăzut cu circa 27%, la 1,06 miliarde de dolari, dar au fost peste aşteptările analiştilor, de 822,3 milioane de dolari, potrivit datelor IBES oferite de firma Refinitiv.
Excluzând anumite elemente, Levi a obţinut un profit de 8 cenţi pe acţiune, în timp ce analiştii anticipau în medie o pierdere de 22 de cenţi.