Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Producătorii de la Michelin vor fabrica din iarnă anvelope cu care se poate vira doar la stânga

Extrem de dornici să intre masiv pe piața de cauciucuri americană, în dorința de a-și detrona rivalii băștinași de la Goodyear, producătorii francezi de la Michelin au executat o mișcare de marketing extrem de îndrăzneață.

Share

Eugen Cișmașu 0 comentarii

21.11.2020 - 12:50

Ei s-au arătat pe deplin solidari cu contra-manifestanții sexo-marxiști de stângă radicală care au ieșit, weekendul trecut, la rupt pe genunchi simpatizanți trumpiști prin capitala americană și, declarând toleranța zero față de politica conservatorilor, au anunțat că vor introduce din luna decembrie acestui an, în producție, având ca destinatar publicul din Statele Unite, anvelope de iarnă care fac doar viraje la stânga.

„Credem că viitorul a rămas unul al stângii multiculturale, internaționaliste și diversitare și, dacă iarna asta puseseți ochii pe un schimb de cauciucuri Michelin dar vreți să o luață cu mașina în altă direcție decât cea pe care toată lumea a ales-o, va trebui cu siguranță să vă cumpărați alte anvelope”, a declarat CEO-ul Michelin, Jean-Marie Le Schmen, precizând că, în cazul în care cineva ar încerca să vireze diametral opus față de direcția de programare a anvelopelor, cauciucurile sunt proiectate să explodeze pur și simplu.

Mulți consideră a fi destul de hazardat proiectul celor de Michelin și se arată îngrijorați de faptul că, deși anvelopele speciale pot transmite mesajul politic corect aflat în trend în acest moment, s-ar putea ca acest lucru să afecteze siguranța participanților la trafic deoarece, lucru îndeobște cunosut, majoritatea accidentelor de circulație apar în timp ce conducătorii auto fac, fără să se asigure, tocmai viraje la stânga.

”La naiba cu siguranța asta, poate că și conducătorilor auto ar trebui să li se aplice, înainte de a-și primi permisul, teste NCAP. În plus, cui îi mai pasă de o mașină, două, avariate chiar și total, câtă vreme acestea vor dărâma niște ziduri, nu?”, s-a exprimat, vis-a-vis de temeri, corect ideologic, Jean-Marie Le Schmen, anunțând... (Citește continuarea pamfletului în Academia Cațavencu).

Citește totul despre:

Comentarii