5.6 C
București
vineri, 15 noiembrie 2024
AcasăInternaționalFestivalul de publicitate Cannes Lions 2013: În direct de pe covorul roşu

Festivalul de publicitate Cannes Lions 2013: În direct de pe covorul roşu

Festivalul de publicitate „Cannes Lions”, ajuns la cea de 60-a ediţie, premiază cele mai inspirate creaţii din lumea publicitară. Ioana Filip, group creative director McCann Erickson România, transmite direct de pe Riviera Franceză pentru România liberă.

Milioane de inscrieri, zeci de mii de delegati, emotia fiecarei nominalizari. Cand esti creativ si ajungi la Cannes Lions, nu ai cum sa nu te reindragostesti de ceea ce faci in fiecare zi. E un zumzet incredibil inca de cand ai ajuns pe Croissette si incerci sa asimilezi suficienta creativitate intr-o saptamana cat pentru tot anul.

Cand pasesti in Palais des Festival, e greu sa alegi seminariile la care sa mergi. Momentele de inspiratie trebuie alese pe spranceana. Te asezi la coada cu cei mai buni creativi din toate colturile lumii si astepti sa prinzi un loc intr-una din salile de conferinta unde sigur vei afla lucruri noi. Cand ai acces la cele mai bune informatii si trenduri in fiecare zi doar deschizand Internetul, e greu sa crezi ca te va mai surprinde ceva. Dar in fiecare an, iesi din salile de conferinta mai inspirat decat oricand. E un sentiment greu de explicat.

Inspiratie cat pentru tot anul

Incerci sa asimilezi suficienta creativitate intr-o saptamana cat pentru tot anul.

Gala de premiere pentru Direct, Promo&Activation, Creative Efectiveness si PR a umplut sala de festivitati de la Cannes. Rand pe rand, pe scena s-au urcat cele mai bune agentii din lume. Si Romania nu a fost mai prejos. Prima zi de Cannes Lions a adus Romaniei emotii si bucurii deopotriva. Am avut primele shortlist-uri si primele premii pentru Romania, un Silver Lion si un Bronze Lion in categoriile Direct si Promo&Activation pentru Biblioteca Digitala Vodafone de la McCann Erickson Romania. Si saptamana abia a inceput. Se anunta noi nominalizari si pentru restul categoriilor.

Seara, la Hotel Martinez, a strans oameni din toate colturile la un cocktail, pregatindu-ne pe toti pentru cea mai creativa saptamana din 2013.

Ioana Filip ne ţine la curent cu ultimele noutăţi de la ediţia 2013 a festivalului „Cannes Lions”. În fiecare an circa 11,000 membri ai industriei globale de advertising vin la acest festival pentru a participa la worshop-uri, training-uri dar şi pentru a-şi înscrie în competiţie cele mai interesante creaţii.

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă