Persoanele care din diverse motive au acasa carnetele de munca – nu mai sunt angajati, sunt casnice, lucreaza sporadic sau la "negru" – trebuie sa duca aceste documente la casa de pensie, pentru a fi scanate. Datele vor fi folosite in momentul iesirii la pensie, constituind stagiile de cotizare la asigurarile sociale. Carnetele de munca vor fi insotite de copii ale actelor de identitate ale titularilor, cu codul numeric personal. La preluarea carnetelor de munca de la titulari sau de la reprezentantii acestora se va incheia un proces-verbal, iar functionarul de la casa de pensii va verifica indeplinirea conditiilor. Termenul recomandat pentru depunerea carnetelor de munca este pana la 31 decembrie 2007.
Preluarea se face in baza Ordinului nr. 207/14 martie 2007 de aprobare a procedurilor de predare-primire la casele teritoriale de pensii a carnetelor de munca aflate in pastrarea titularilor, in vederea aplicarii prevederilor Legii 19/2000.
Informatii se obtin la casele teritoriale de pensii, iar in Bucuresti la Casa de Pensii din Calea Vitan nr. 6, sector 3, tel. 326.05.56.