Tanka Blatnik are peste 20 de ani de experiență în industria asigurărilor, gestionând și conducând echipe operaționale importante și proiecte inovatoare din Europa Centrală. Înainte de a se alătura Euroins România, Tanja Blatnik a deținut funcția de Director Executiv pentru operațiunile Generali Insurance Slovenia, iar anterior a ocupat aceeași poziție în compania Adriatic Slovenica, a doua cea mai mare companie de asigurări din Slovenia, cu venituri de 300 milioane euro.
„Sunt extrem de încântată de acestă nouă poziție la Euroins România și aștept cu nerăbdare viitoarele provocări. Voi folosi toată experiența acumulată în ultimii ani să lucrez alături de întreaga echipă, pentru a mă concentra pe îmbunătățirea serviciilor noastre într-un mediu bazat tot mai mult pe componente digitale. Euroins România se află într-un proces de repoziționare pe piața asigurărilor, cu o strategie concentrată pe trei piloni principali: valoare adăugată, diversificare și digitalizare. Relația cu clienții și partenerii, satisfacția și încrederea sunt cheia acestui proces și elemente vitale pentru succesul pe termen lung al companiei. Pentru a obține aceste rezultate, schimbările vor începe chiar de la nivelul conducerii și managementului companiei”, a declarat Tanja Blatnik, noul Director General al Euroins România.
Kiril Boshov, președintele Consiliului de Administrație al Euroins România a declarat: „Tanja Blatnik este un mare plus pentru echipa noastră. Alături de ea, Euroins România va putea să se dezvolte, concentrându-se pe digitalizare, precum și pe aplicarea celor mai înalte standarde de calitate. Sunt sigur că sub conducerea Tanjei Blatnik, Euroins România își va consolida poziția drept unul dintre liderii piaței asigurărilor din România”.
Euroins România recunoaște și subliniază importanța relației cu clienții, gradul de satisfacție și de incredere, toate acestea fiind elemente vitale pentru succesul pe termen lung al companiei. În 2020, Consiliul de Administrație al Euroins a întreprins diverse acțiuni pentru a crește satisfacția clienților, iar rezultatele pozitive se văd deja: în ultimul trimestru al anului 2020, compania a înregistrat cu 30% mai puține plângeri față de începutul anului, ceea ce reprezintă o scădere cu 50% a plângerilor depuse de persoane fizice. De asemenea, Euroins România a introdus pe piață noi produse non-RCA, cu focus pe asistența rutieră și serviciile conexe în domeniul sănătății.
„Înțelegem că o schimbare a percepției asupra companiei nu va fi vizibilă imediat, însă suntem hotărâți să ne îmbunătățim serviciile, iar eforturile noastre susținute în această direcție ne fac să fim încrezători – că în timp – gradul de satisfacție al clienților noștri va continua să crească. Toate aceste schimbări sunt menite să aducă valoare adăugată clienților, acționarilor, precum și pieței de asigurări din România. Această misiune va consolida poziția noastră ca unul dintre furnizorii de top pe piața asigurărilor din România”, a mai adăugat Tanja Blatnik, noul director general al Euroins România.
În conformitate cu strategia de reducere a expunerii în sectorul RCA, precum și de diversificarea portofoliului, pentru a realiza o creștere sănătoasă și durabilă pe piața românească a asiguratorilor, la sfârșitul anului 2020, Euroins România și-a majorat capitalul cu peste 126 milioane lei.