În primele trei luni ale anului, rezervările din SUA au depășit nivelurile pre-pandemice, și s-a înregistrat o „îmbunătățire constantă” a afacerilor în Marea Britanie și Franța.
Cererea de vacanțe a crescut pe măsură ce unele țări ies din blocaje.
Valorile rezervărilor au crescut cu 52%, la 10,3 miliarde de dolari, clienții preferând sejururi pe termen lung și proprietăți rurale.
Deși veniturile Airbnb au crescut la 886,9 milioane de dolari în acest trimestru, compania a raportat o pierdere netă de 59 de milioane de dolari, deoarece a rambursat împrumuturi legate de Covid.
Firma din San Francisco a avut rezultate bune în comparație cu alte companii din ospitalitate, consumatorii manifestând preferințe pentru spații mai mari și proprietăți aflate departe de centrele orașelor în timpul pandemiei.
În cele trei luni până la 31 martie, rezervările de vacanță pentru familii le-au depășit pe cele pentru grupuri mai mici sau călători solo, a spus compania.
Compania a spus, totuși, că este încă devreme pentru a oferi proiecții financiare pentru restul anului, avertizând că afacerile vor depinde de „severitatea și durata” restricțiilor de călătorie în curs, în special în afara SUA.