Firea a reproşat întârzierile apărute la acest proiect proprietarului unei case din zonă, membru al Asociaţiei Salvaţi Bucureştiul, care a atacat în instanţă autorizaţia de construire. „Sâmbătă se dă drumul la circulaţie. S-a finalizat cea mai mare lucrare de infrastructură din ţară, Pod Ciurel-Nod Virtuţii. Dar trebuie să ştie toată lumea că acest pod, care nu este doar un simplu pod, aşa cum este prezentat de multe ori neadevărat, este practic un pod hobanat peste Dâmboviţa; sunt două pasaje supraterane peste Şoseaua Virtuţii şi încă un pasaj peste Dâmboviţa, plus nouă bretele de circulaţie rutieră”, a precizat edilul general într-o intervenţie live pe Facebook.
Gabriela Firea a declarat că proiectul, demarat în urmă cu 14 ani, ar fi trebuit să fie gata demult, dar că a fost blocat în instanţă aproape zece ani. „Zece ani de procese, zece ani de tribunale. În afară de pierderea acestui timp extrem de preţios, este vorba şi de pierderi financiare, pentru că s-au plătit în plus aproape zece milioane de euro constructorilor care nu puteau lucra sau lucrau cu încetinitorul din cauza acestor procese care s-au derulat în anii trecuţi. Abia de patru ani s-a putut lucra consecvent”, a spus ea.