Societatea Română de Radiodifuziune (SRR) va investi aproape 47.000 de euro în promovare pe ecrane ultracentrale din Bucureşti şi din alte 11 oraşe din ţară, informează Mediafax.
Radioul Public a atribuit, pe 3 iulie, regiei de publicitate Best Advertising & Consult SRL un contract de "servicii de promovare a posturilor SRR pe ecrane tip LED/LCD", potrivit unui anunţ postat recent pe site-ul e-licitatie.ro.
Locul de desfăşurare al campaniei este Municipiul Bucureşti (minimum 10 ecrane ultracentrale şi cu vizibilitate maximă) şi 16 spaţii ultracentrale şi cu vizibilitate maximă în oraşele Iaşi, Constanţa, Craiova, Timişoara, Cluj-Napoca, Târgu-Mureş, Sibiu, Braşov, Alba Iulia, Deva şi Satu Mare (maximum 2 ecrane/ oraş).
Contractul a fost atribuit prin licitaţie deschisă, criteriul de atribuire fiind preţul cel mai scăzut.
SRR a primit o singură ofertă şi, la licitaţie, a fost admisibilă o singură ofertă.
Valoarea totală finală a contractului este de 207.396 de lei, fără TVA (aproape 47.000 de euro, la cursul de joi al Băncii Naţionale a României, de 4,4290 de lei pentru un euro).
Contractul are o valabilitate de 12 luni de la data atribuirii sale.
Radioul Public a mai colaborat cu regia Best Advertising & Consult SRL în perioada 2012-2014.