Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Foto: pexels.com

Facturi de reparații în service, umflate chiar și de cinci ori

O reparație la ușa unui autoturism Ford Focus și înlocuirea altei uși au fost facturate de către Autocar și service-uri asociate către Euroins cu suma de 26.298,17 lei, mai mult de un sfert din prețul de nou al mașinii!

Share

Petronel Tudor 0 comentarii

Actualizat: 07.07.2020 - 13:51

Euroins reacționează în războiul pe care îl are cu Autocar și service-urile asociate și transmite public date din facturile trimise spre decontare, pe care le consideră ca reprezentând „reparații cu aur” având în vedere că sunt de cinci ori peste prețurile medii la nivel național.

„După luni de zile de acuzaţii nefondate şi calomnii, Euroins România Asigurare Reasigurare SA nu are altă opţiune decât să facă publică o comparaţie între tarifele facturate de Autocar şi service-urile asociate care atacă societatea de asigurări de mai mult timp, respectiv costurile listate de alte service-uri similare din Romania. Diferenţele sunt indecente şi au obligat Euroins România să informeze oficial toate autorităţile competente în domeniu cu privire la neregulile comise de aceste service-uri.”, transmite Euroins România.

Societatea se plânge că în timp ce, potrivit statisticilor BAAR pentru 2020, costul mediu al orei de manoperă facturat de service-urile din România este de 151 de lei (31 de euro) per oră, Autocar și service-urile asociate facturează ora de manoperă cu aproape 100 pentru ora de tinichigerie, ba chiar și cu 661 de lei per oră, plus TVA, pentru „selectare erori memorie” – adică aproape 140 de euro per oră.

„Autocar şi service-urile asociate taxează Euroins România şi la piesele de schimb cu preţuri „mai grele” cu 174% decât media afişată în sistemul DAT. Pentru partea de vopsitorie, Autocar şi service-urile asociate nu mai pierd timp şi dublează pur şi simplu tarifele de referinţă furnizate de sisteme consacrate precum Eurolac sau AZT, plus o suprataxă de 70% asupra valorii constantei.”, acuză Euroins.
Alte preţuri facturate de Autocar şi service-urile asociate, dezvăluite de Euroins, sunt de exemplu 50 de lei pentru o spălare obişnuită de maşină, dublu în comparaţie cu cea mai scumpă spălătorie, mănuşi de protecţie anti-Covid la 21 de lei perechea, sau un fabulos tarif de 634 de lei (132 de euro) pentru dezinfectarea unei maşini.
„Încheiem cu un ultim exemplu al uluitoarei politici de preţuri de la Autocar şi service-urile asociate: în cazul unui Ford Focus Generaţia 3, operaţiunea de reparaţie a uşii dreapta faţă şi înlocuirea uşii dreapta spate a fost facturată către Euroins România cu suma de 26.298,17 lei, adică 5.433,5 euro – mai mult de un sfert din preţul de nou al unui astfel de automobil.”, spun cei de la Euroins.
Societate de asigurare susține că a fost în ultimii trei ani ţinta primară pentru tentative concertate de sustragere a resurselor financiare prin exploatarea interpretărilor din legislaţia cu privire la piaţa asigurărilor din România.

Comentarii