BLACK FRIDAY 2015. Un magazin a precizat că Black Friday se va desfășura, în 2015, sub denumirea de Sun Friday, prin care dorește să susțină diverse cauze, astfel că anul acesta intenționează să doneze 3% din încasări victimelor din Colectiv.
Incepand cu 2015, retailerul GadgetWorld a initiat o miscare prin care, in fiecare an, o parte din vanzarile de Black Friday, de la GadgetWorld, sa mearga intr-o directie de ajutorare pentru diferite cauze, incurajandu-i si pe ceilalti comercianti sa urmeze exemplul și care se va numi Sun Friday.
GadgetWorld explică, pe site-ul oficial, că ideea campaniei dorește să elimine conceptul de „vinerea neagră”, întrucât „au fost atâtea evenimente triste în aceste zile de vineri, încat nu ne mai dorim o zi neagră, fie ea vineri sau orice altă zi din săptămână”. Totodată, schimbarea dorită a vizat mai mult decât schimbarea numelui campaniei, astfel încât, la campaniile de reduceri să doneze o parte din vânzări unor persoane „aflate în suferință”.
„Am considerat ca Soarele este un simbol al vietii, un simbol al bucuriei, un simbol al sperantei si in consecinta am ales sa redenumim campania de “Black Friday”, in “SUN Friday” sau altfel spus, in zilele cu soare din Noiembrie (November Sunny Days)”, precizează GadgetWorld.