În loc de informaţii complete şi corecte, oferite cu amabilitate şi profesionalism, şeful serviciului de comunicare al Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), Raluca Şandru, preferă să se certe cu ziariştii care-i pun întrebări de serviciu şi să-i acuze de interese ascunse.
„Eu ştiu al cui este ziarul România liberă şi ce temă aveţi”, „ştiu că voi, la România liberă, aveţi temă să călcaţi în picioare CNADNR” sunt declaraţiile Ralucăi Şandru într-o discuţie telefonică al cărui subiect era cu totul altul. „Nu o să discutăm doar ce vreţi dvs” a insistat ea când am încercat să o readucem la tema discuţiei, concesiunile de autostrăzi Comarnic-Braşov, Centura Sud Bucureşti şi Piteşti-Craiova.
Raluca Şandru, fost ziarist la OTV, este acum şef de comunicare al unei companii ce numără 4.000 de angajaţi, gestionează 16.000 de kilometri de şosele şi are un buget de miliarde de euro.
Ziarul România Liberă vă prezintă înregistrarea audio a discuţiei purtate, din care rezultă mari semne de întrebare asupra modului în care companiile subordonate ministrului Dan Şova, în particular şi Guvernului, în general, îşi aleg comunicatorii.