SPIT aduce în atenția contribuabililor o nouă metodă inovativă de a-și expune punctul de vedere cu privire la calitatea serviciilor oferite prin simpla completare a două chestionare pe dispozitive electronice, tip tabletă.
În sălile de așteptare din cadrul agențiilor fiscale, contribuabilii au posibilitatea de a completa pe tabletele amplasate două tipuri de chestionare:
– “Opinia dumneavoastră contează mult pentru noi” care cuprinde o secțiune cu un set de trei întrebări, unde este vizată aprecierea serviciului prestat de către funcționarii publici aflați la ghișeele instituției, prin acordarea de calificative;
– “Chestionarul de evaluare privind satisfacția contribuabilului” – primele 5 întrebări fac referire la calitatea serviciilor oferite, profesionalismul, atitudinea personalului instituției cu care a interacționat, precum și confortul spațiilor de așteptare.
Acest concept nou, spre deosebire de modalitățile clasice de evaluare, oferă șansa la finalul chestionarelor de a propune sugestii ce pot îmbunătății calitatea Serviciul Public de Impozite și Taxe Constanța, prin analizare și satisfacere a cerințelor/așteptărilor contribuabililor, prezente și viitoare.
Instituția recomandă completarea celor două chestionare întrucât este esențială identificarea exigențelor comunității locale, pentru a putea veni în sprijinul cetățenilor.