Blue Air începe luna iulie cu un nou suflu în direcția comercială. Krassimir Tanev a fost numit în funcția de director comercial și va fi responsabil pentru dezvoltarea și implementarea strategiei comerciale a Blue Air, având ca prioritate oferirea celei mai bune experiențe de călătorie din segmentul low cost, crearea unui model de distribuție eficient din punct de vedere al costurilor și gestionarea rețelei Blue Air, aflată în expansiune rapidă, se arată într-un comunicat al companiei aeriene low-cost.
„Ne bucurăm să îl întâmpinăm pe Krassimir în familia Blue Air în această perioadă dificilă pentru aviație. Noi la Blue Air am ales să vedem această perioadă de criză ca pe cea mai bună oportunitate pentru a ne reinventa și de asemenea, pentru a aduce îmbunătățiri modelului industriei de transport aerian low cost. Ne bazăm pe expertiza, determinarea și entuziasmul său pentru a crea împreună un produs low cost supercompetitiv și a relansa activitatea Blue Air la un nou nivel de calitate a serviciilor – odată cu normalizarea situației.”, declară Oana Petrescu, CEO Blue Air.
Pasionat de companiile aeriene și de aviație, Krassimir este unul dintre cei mai experimentați executivi din industria low cost. El și-a dedicat întreaga sa carieră industriei zborului, activând într-o serie de poziții cheie de management și strategie comercială în ultimii 20 de ani. Krassimir Tanev deține un vast know-how în transformare organizațională, strategia rețelei și planificarea rutelor, revenue management, business development, gestionarea globală a vânzărilor, marketing și dezvoltare de brand.
Noul director comercial Blue Air preia acest rol de la Carsten Schaeffer, fost executiv la Lufthansa, Air Berlin și Sabre, care va păstra poziția de membru al Consiliului de Administrație al grupului Airline Invest, acționarul majoritar al Blue Air, și va continua să susțină compania în definirea proiectelor strategice.