Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Asociaţia Pro Infrastructură, despre nominalizarea lui Răzvan Cuc: O ciorbă proastă reîncălzită

Asociaţia Pro Infrastructură a transmis, miercuri, că nominalizarea lui Răzvan Cuc la Ministerul Transporturilor este ”o ciorbă proastă reîncălzită”.

Share

Rl online 0 comentarii

Actualizat: 20.02.2019 - 12:24

”O ciorbă proastă reîncălzită: asta este propunerea Guvernului la Transporturi. Răzvan Cuc a mai fost ministru al Transporturilor în anul 2017, "performanţele" sale fiind de tristă amintire”, au transmis, miercuri, reprezentanţii Asociaţiei pro Infrastructură.

Potrivit acestora, în august 2017, ”Cuc se umplea de penibil "inaugurând" o linie de cale ferată năpădită de buruieni care există din perioada austro-ungară şi pe care se circula cu 30-35 km/h”.

”Apoi a "tăiat panglica" la 7,5 km din Centura Bucureşti, dar fără stratul final de asfalt, cu marcaje provizorii, lucrări în desfăşurare şi utilaje pe carosabil! Atenţie, nici astăzi nu este stratul de uzură aşternut pe DNCB între A1 şi DN7!”, mai spun reprezentaţii Asociaţiei.

În plus, aceştia susţin că, în iulie 2017, Răzvan Cuc ”se dădea în spectacol pe Autostrada A1 Lugoj-Deva, certând constructorii pentru şanţuri lipsă şi mobilizare slabă, neînţelegând care sunt adevăratele blocaje contractuale”.

”În mai 2017, habarnistul Cuc semna ca primarul, fără să înţeleagă ce i se petrece, OMT 600, infamul ordin de ministru creat de Ştefan Ioniţă, pe-atunci şeful CNAIR. Acesta modifica RADICAL condiţiile FIDIC care, din 2011, stabileau detaliile contractuale necesare proiectelor de infrastructură. Ordinul a fost aspru criticat de toată lumea. Experţii Comisiei Europene au ameninţat că ne blochează fondurile POIM pe transport dacă nu este abrogat. În ianuarie 2018 a fost înlocuit de noul model de contract naţional. Dar efectele OMT 600 se vor vedea mult timp, 160 km de autostradă şi podul suspendat peste Dunăre de la Brăila urmând să se construiască pe baza lui”, precizează Asociaţia Pro Infrastructură.

Potrivit acestora, în mandatul lui Cuc s-au deschis 15 km de autostradă ”care erau de fapt finalizaţi din decembrie 2016 şi s-au lansat licitaţii pe proiecte prost pregătite, cele mai multe nefiind încheiate nici astăzi, ba chiar unele îndreptându-se spre anulare”.

”Şansele ca lucrurile să se schimbe în bine la acest minister vital pentru dezvoltarea ţării sunt zero atât timp cât este condus de incompetenţi care dau bâlbe monstruoase, sclavi ai jupânilor politici”, mai spun reprezentanţii organizaţiei.

Premierul a transmis preşedintelui propunerile de numire a lui Daniel Suciu şi Răzvan Cuc pentru portofoliile Dezvoltării Regionale şi Transporturilor.

Comentarii

loading...