Ediția finală a emisiunii Insula Iubirii a fost cea mai urmărită din sezon, cu o cotă de piață pe publicul comercial de peste 31%.
Acest procent înseamnă că, în timpul difuzării, unul din trei telespectatori care aveau televizoarele deschise urmăreau finala emisiunii, potrivit paginademedia.
Audiența medie a fost de aproape 1,1 milioane de telespectatori în fiecare minut, și a fost singura ediție care a depășit milionul de telespectatori.
Final de poveste la Insula Iubirii
Emisiunea a fost filmată pe o insulă din Thailanda, într-un resort de lux. Timp de 21 de zile, cupluri care doreau să-și testeze relațiile au trăit separat, băieți cu băieți și fete cu fete, dar și alături de ispite.
Acest format a contribuit la atragerea unui număr semnificativ de telespectatori, subliniind popularitatea și impactul emisiunii în rândul publicului.
Audienţele televiziunilor, miercuri 28 august, pe intervalul finalei Insula Iubirii (20.30 – 00.30), în mediul URBAN
- Antena 1 – 665.000 (6,8 rating, 21,3 share)
- Pro TV – 510.000 (5,2 rating, 16,2 share)
- Kanal D – 255.000
- România TV – 175.000
- Antena 3 – 145.000
- Happy Channel – 135.000
Audienţele televiziunilor, miercuri 28 august, pe intervalul finalei Insula Iubirii (20.30 – 00.30), pe publicul COMERCIAL 21-54 URBAN
- Antena 1 – 390.000 (8,5 rating, 31,1 share)
- Pro TV – 260.000 (5,5 rating, 20,3 share)
- Kanal D – 65.000
- Digisport – 60.000
- Antena 3 – 33.000
- Happy Channel – 32.000
Insula Iubirii este un reality show de televiziune cunoscut în România pentru formatul său captivant și provocator.
Conceptul emisiunii se centrează pe testarea relațiilor de cuplu într-un mediu exotic, adesea pe o insulă tropicală.
Cuplurile participante sunt separate și fiecare partener este adus în contact cu alți concurenți, pentru a explora dacă atracția și fidelitatea lor vor rezista testului.
Pe parcursul emisiunii, participanții sunt supuși la diferite provocări și activități care pun la încercare legăturile lor emoționale și comportamentul lor într-un cadru social complex.
Urmărește România Liberă pe X, Facebook și Google News!