Tinerete fara batranete, un mit, un basm, poate candva o realitate? Lupta cu imbatranirea a inceput in 1966, odata cu cercetarile profesoarei doctor Ana Aslan, cea care punea atunci si bazele gerontologiei si ale geriatriei. Munca sa este continuata cu succes de Farmec Cluj, care a relansat produsele sale la Hotel Marriott, miercuri seara, intr-o atmosfera placuta, beneficiind de prezenta fermecatoare a Cristinei Rus. Doua dansatoare, una simbolizand tineretea, cealalta maturitatea, s-au unduit in fata oglinzii, spre deliciul participantilor la eveniment, al reprezentantilor presei si televiziunii, simbolizand lupta impotriva imbatranirii, scopul reuniunii din acea seara si al cremelor Gerovital H3, imbunatatite cu elemente anti-age de echipele de cercetatori.
In fata audientei au luat pe rand cuvantul Ioana Borza, manager Marketing-Cercetare, cercetatoarea Mariana Schenkel, directoarea Institutului „Ana Aslan”, Maria Georgescu, fosta eleva a intemeietoarei gerontologiei, Vladimir Susi, un colaborator al prof. dr. Ana Aslan, intalnirea avand un caracter evocator si profund nostalgic al vremurilor cand Romania lansa produsele de intinerire si se impunea pe pietele internationale cu produsele sale de un real succes. Cert este ca actualmente, din cercetarile efectuate, a rezultat ca tratamentul sustinut timp de 28 de zile cu cremele Gerovital H3 a dat rezultate mai bune decat cel cu produse celebre ca L'Oreal sau Clinique, ceea ce inseamna ca produsele romanesti sunt mult mai bune, insa poate ca au nevoie de o sustinere publicitara mai intensa. In acest sens, noul clip ce face reclama acestui produs s-a dovedit a fi unul inspirat. Tanara fuge de propria imagine imbatranita si reuseste sa pacaleasca timpul. Nu ne ramane decat sa facem si noi la fel, sa folosim produsele romanesti si sa fugim cat putem de intalnirea cu batranetea, sa ramanem tineri…