Se numără zilele până când vom circula pe cel mai nou pasaj rutier suprateran din Capitală. Cu o lungime de aproximativ 700 de metri, cu două benzi de circulație pe fiecare sens și cu sistem de iluminat de tip Vortex, ultramodern, Pasajul Europa Unită din Sectorul 4 se va ”duela”, la capitolul design arhitectural, cu cele mai moderne pasaje din capitalele europene.
Mai mult decât atât, pe Pasajul Europa Unită, situat la intersecția bulevardului Alexandru Obregia cu Șoseaua Turnu Măgurele și bulevardul Metalurgiei, angajații Totul Verde au plantat copaci. Astfel, potrivit specialiștilor, noul obiectiv din Sectorul 4 va deveni, în cel mai scurt timp, cel mai verde bulevard din Capitală.
„După ce am montat panourile fonoabsorbante care vor diminua zgomotul produs de mașini, am apelat și la o soluție naturală, pentru a reduce poluarea și pentru a avea un aer curat. Am plantat copaci pe Pasajul Europa Unită!”, anunța, în urmă cu o săptămână, pe pagina sa de Facebook, Daniel Băluță, Primarul Sectorului 4.
Cu toate că în weekend ninsoarea s-a pornit în Capitală, reprezentanții primăriei ne-au dat asigurări că lucrările nu se vor opri și că muncitorii vor continua să vină în șantier pentru că, în foarte scurt timp, circulația pe cel mai important obiectiv de infrastructură rutieră din Capitală va fi deschisă.
320 de tone, testul rezistenței
La începutul lunii noiembrie, Pasajul Europa Unită a dat testul rezistenței. Opt camioane încărcate, însumând peste 320 de tone, au fost folosite pentru a testa rezistența construcției și comportamentul acesteia în diferite scenarii de utilizare. Practic, noul obiectiv de infrastructură rutieră mare a trecut printr-o serie de verificări, menite să urmărească și să ofere informații despre comportamentul real al întregii suprastructuri, în vederea punerii în circulație, în condiții de maximă siguranță.
La aceste probe au asistat specialiștii Universității Tehnice de Construcții București, cei care au elaborat și coordonat aceste teste.