Inaugurat în urmă cu doar o lună, Golden Gate de România de la Brăila are deja mai multe denivelări, iar în unele zone marcajele s-au deplasat. Reprezentanții Companiei a Infrastructurii Rutiere spun că de vină pentru această situație sunt mașinile de mare tonaj.
Șoferii se plâng că podul și a început să se strice, iar denivelările și asfaltul crăpat pot fi cauzate de nerespectarea tonajelor autovehiculelor, spun reprezentanții CNAIR.
Urmează o analiză a situației podului pentru a vedea care sunt problemele și cum se pot rezolva. Cert este că podul nu se va închide. Deocamdată, în timpul săptămânii, se poate circula între orele 6 dimineața și 9 seara.
Asta pentru că noaptea se demontează macarelele, arată Prima News.
Podul suspendat de la Brăila are aproape 2 kilometri și o deschidere de 1.120 de metri, dimensiuni similare cu cele ale celebrului Golden Gate din San Francisco.
Construcția podului a costat 700 de milioane de euro din care jumătate au fost din fonduri europene nerambursabile.