4.7 C
București
marți, 26 noiembrie 2024
AcasăLifestyleTravelTop destinațiilor externe în primele luni ale anului

Top destinațiilor externe în primele luni ale anului

Tendințele anului 2023, după primele cinci luni, arată creștere pe toate segmentele, atât pentru serviciile de business travel, cu 60%, cât și pentru serviciile de leisure, cu 30%, potrivit datelor Eximtur.

Topul destinațiilor externe în 2023

Iată primele 10 destinații externe și evoluția comparativă a vânzărilor față de anul 2022:

  • Grecia, 200%
  • Turcia, 98%
  • Spania, 541%
  • Tunisia, 533%
  • Bulgaria,122%
  • Germania, 355%
  • Cipru, 1653%
  • Emiratele Arabe Unite, 277%
  • Italia, 266%
  • Marea Britanie, 361%.

Topul destinațiilor din România în 2023

Litoralul este cea mai vândută destinație și în acest an. Clasamentul primelor 10 stațiuni de pe Litoral și evoluția comparativă față de anul 2022:

  • Mamaia, 155%
  • Eforie Nord, 241%
  • Olimp, 348%
  • Venus, 146%
  • Jupiter, 236%
  • Cap Aurora, 155%
  • Saturn, 133%
  • Neptun, 208%
  • Mangalia, 82%
  • Techirghiol, 217%.

Primele 10 destinații interne din topul vânzărilor din restul țării, evoluția comparativă față de anul 2022:

  • Băile Felix, 142%
  • Băile Herculane, 215%
  • Călimănești – Căciulata, 164%
  • Sovata, 225%
  • Vatra Dornei, 532%
  • Geoagiu Băi, 285%
  • Sinaia, 187%
  • Predeal, 266%
  • Covasna, 134%
  • Băile Tușnad, 612%.

“Călătoria noastră prin viață nu a fost întodeauna ușoară, dar ne-am ridicat mereu deasupra greutăților și am mers mai departe pentru că întreaga poveste a EXIMTUR s-a construit în echipă. În următorii 30 de ani, EXIMTUR va investi constant în tehnologii inteligente, dar, în primul rând, va investi în oameni pentru că oamenii din spatele tehnologiilor fac lucrurile să meargă și călătoriile să se întâmple. Vă mulțumim și vă așteptăm să călătorim împreună și în următorii 30 de ani!”, declară Lucia Morariu, președinte fondator EXIMTUR.

Creștere de 21% a vânzărilor în 2022

În anul 2022, EXIMTUR a înregistrat o cifră de vânzări de 40 de milioane de euro, în creștere cu 21% față de anul precedent și un profit de 1.490.000 euro și a deservit peste 150.000 de călători. Capitalurile proprii la 31 decembrie 2022 au depășit trei milioane de euro. 40% din activitatea EXIMTUR a provenit din servicii business travel și 60% din servicii leisure travel. Principalele destinații vândute în 2022 au fost: România, Turcia, Grecia, Bulgaria, Egipt, Spania, Germania, Italia, Austria și Marea Britanie.

“Dedicarea colegilor din echipa EXIMTUR și oferta diversificată, la care se adaugă şi încrederea oferită de seriozitatea noastră și consolidarea brandului EXIMTUR, sunt câțiva dintre factorii care au condus la aceste rezultate”, declară Lucia Morariu, președinte fondator EXIMTUR.

Pentru anul 2023, EXIMTUR mizează pe o cifră de vânzări de 45 milioane de euro, în creștere cu 12% față de anul anterior, bazată în principal pe creșterea vânzărilor, consolidarea echipei și investițiile în tehnologie.

Cristina Corpaci
Cristina Corpaci
Din iulie 2021 m-am alăturat echipei România Liberă, unde sunt editor și editorialist economic.
Cele mai citite

Depozitele rezidenților au crescut cu 9,8% față de anul trecut, ajungând la 602 miliarde lei

Depozitele rezidenților neguvernamentali au înregistrat o creștere de 1,2% în luna octombrie 2024 față de luna anterioară, ajungând la 601,965 miliarde lei, conform datelor...

Medvedev: Transferul de arme nucleare către Ucraina ar putea fi considerat un atac asupra Rusiei

Dmitri Medvedev, vicepreședintele Consiliului Securității Rusiei, a avertizat marți că furnizarea de arme nucleare Ucrainei de către Occident ar putea fi percepută de Moscova...

David Popovici, mesaj pentru turul doi al alegerilor prezidențiale! „Votați inteligent pentru viitorul nostru”

Campionul olimpic David Popovici a transmis un îndemn clar românilor în contextul turului doi al alegerilor prezidențiale, subliniind importanța votului ca mijloc de apărare...
Ultima oră
Pe aceeași temă