7.4 C
Bucureศ™ti
vineri, 18 octombrie 2024
Acasฤƒศ˜tirile zileiAQUA Carpatica, reprezentatฤƒ de Jean Valvis, a acordat unul dintre cele mai...

AQUA Carpatica, reprezentatฤƒ de Jean Valvis, a acordat unul dintre cele mai rรขvnite premii

Jean Valvis, Preศ™edintele ศ™i Directorul General AQUA Carpatica, a fost prezent sฤƒptฤƒmâna aceasta la Londra la o ceremonie grandioasฤƒ la Guildhall în cadrul cฤƒreia au fost anunศ›aศ›i câศ™tigฤƒtorii The Grocer Gold Awards 2019, iar a cฤƒrui gazdฤƒ a fost Lord William Hague, fostul ministru de Externe al Regatului Unit al Marii Britanii ศ™i fostul lider al Partidului Conservator.

Premiile The Grocer Gold sunt cele mai prestigioase din industria FMCG din Marea Britanie ศ™i au marcat dinamismul sectorului alimentar în valoare de 200 de miliarde de lire sterline, cu un total de 28 de premii, care cuprind startup-uri ศ™i multinaศ›ionale uriaศ™e, antreprenori ศ™i comercianศ›i de proximitate, specialiศ™ti online ศ™i furnizori inovatori.

În cadrul acestui eveniment de o asemenea anvergurฤƒ, Jean Valvis a fost invitat sฤƒ acorde premiul Wholesaler of the Year, adjudecat anul acesta de cฤƒtre Dawood Pervez – Marketing Director la Bestway Wholesale. La înmânarea premiului, Jean Valvis – PDG AQUA Carpatica a declarat:

”Cu un accent din ce în ce mai ridicat pe un stil de viaศ›ฤƒ sฤƒnฤƒtos ศ™i activ, industria alimentarฤƒ britanicฤƒ trece printr-o transformare semnificativฤƒ, redefinitฤƒ de consumatorii preocupaศ›i de sฤƒnฤƒtate ศ™i starea de bine. Ca o companie orientatฤƒ spre client, cu o misiune declaratฤƒ de a schimba conversaศ›ia la nivel mondial cu privire la apa potabilฤƒ, nitraศ›i ศ™i sฤƒnฤƒtate, AQUA Carpatica este pe deplin aliniatฤƒ la valorile Premiilor The Grocer Gold: inovaศ›ie, pasiune ศ™i angajament. AQUA Carpatica este onoratฤƒ sฤƒ sprijine acศ›iunea Grocer de a identifica ศ™i de a celebra cele mai bune standarde din sectorul FMCG. Aศ™teptฤƒm cu nerฤƒbdare în fiecare an acest eveniment iconic ศ™i sฤƒrbฤƒtorim cele mai importante realizฤƒri ale colegilor din industria FMCG, care pun nevoile consumatorilor în centrul afacerilor lor.

Ce spune selecศ›ia de apฤƒ despre businessul dumneavoastrฤƒ? Hidratarea sฤƒnฤƒtoasฤƒ, una dintre preocupฤƒrile în creศ™tere ale consumatorilor în ultimul timp, devine un stil de viaศ›ฤƒ, consumatorii cautฤƒ un brand premium de apฤƒ, care îศ™i respectฤƒ promisiunile. AQUA Carpatica este un produs inovator cu un design unic ศ™i cu un conศ›inut mineral excepศ›ional.”

 

Foto: Jean Valvis ศ™i Dave Lewis CEO – Tesco

AQUA Carpatica a ajuns pentru prima datฤƒ în Marea Britanie în anul 2015 ศ™i ศ™i-a construit drumul pas cu pas de la Harrods la Whole Foods Market, Ocado, WHSmith ศ™i alte nume importante, având ca segment de piaศ›ฤƒ consumatorii interesaศ›i de un stil de viaศ›ฤƒ sฤƒnฤƒtos, aflaศ›i mereu în cฤƒutarea produselor de cea mai bunฤƒ calitate.

AQUA Carpatica, produsul românesc care cucereศ™te pieศ›ele strฤƒine.

Aprecierea din partea consumatorilor britanici a urmat imediat: Olive Magazine, o revistฤƒ lunarฤƒ popularฤƒ cu profil culinar din Marea Britanie a recunoscut AQUA Carpatica drept cea mai bunฤƒ din categorie. Publicaศ›ia a organizat un test al tuturor apelor naturale plate îmbuteliate de pe piaศ›ฤƒ, iar premiul întâi a revenit AQUA Carpatica. Ambele grupuri implicate în testare au fost de acord cฤƒ apa naturalฤƒ mineralฤƒ din munศ›ii Carpaศ›i, deศ™i relativ nouฤƒ pe piaศ›a britanicฤƒ, este superioarฤƒ brandurilor deja consacrate: “Epitomul puritฤƒศ›ii. Cu o prezentare clarฤƒ, care potoleศ™te setea, dฤƒ energie, curatฤƒ ศ™i revigorantฤƒ, delicatฤƒ- câศ™tigฤƒtorul detaศ™at.” (Olive Magazine, 7 iunie, 2017)

Puritatea apei, calitฤƒศ›ile deosebite, dar ศ™i provenienศ›a ei au fascinat consumatorii britanici, iar AQUA Carpatica a devenit mai mult decât un brand de apฤƒ: ambasadorul României peste hotare. Aceasta este una dintre misiunile noastre, fiind pionieri în promovarea României ca patria apelor minerale, având în vedere cฤƒ aceasta deศ›ine 60% din izvoarele de ape minerale din Europa.

AQUA Carpatica continuฤƒ sฤƒ facฤƒ paศ™i importanศ›i atât în cucerirea segmentului de piaศ›ฤƒ relevant, fiind practic singurul brand românesc care reprezintฤƒ ศ›ara la cele mai înalte standarde, nu numai în magazine româneศ™ti, ci ศ™i în supermarketuri locale, cât ศ™i în a transforma prin acศ›iunile sale apa mineralฤƒ într-un brand de ลฃarฤƒ al României prin care sฤƒ se promoveze la nivel internaลฃional, aลŸa cum fiecare ลฃarฤƒ are propria tradiลฃie în ceea ce priveลŸte produsele sale emblematice:

„Rezervele de apฤƒ mineralฤƒ calitativ superioarฤƒ în Europa sunt aici, în Carpaลฃi. Dacฤƒ Scoลฃia este ลฃara whisky-ului, Franลฃa se vinde cu Bordeaux, Grecia vinde feta ลŸi mฤƒsline, România are o putere foarte mare în ceea ce priveลŸte apele minerale ลŸi noi considerฤƒm cฤƒ România are un avantaj intangibil în acest domeniu industrial. (…)” – Jean Valvis.

 

AQUA Carpatica ศ™i-a construit un vis îndrฤƒzneศ›, acela de a se poziศ›iona ca deschizฤƒtoare de drumuri, orientându-se cฤƒtre cucerirea întregii lumi, nu doar a pieศ›ei locale, astfel devenind un brand global. AQUA Carpatica este prezentฤƒ pe pieศ›ele externe ศ™i în ศ›ฤƒri precum: Marea Britanie, Germania, Franศ›a, Spania, Italia, Emiratele Arabe Unite, Qatar, Israel, Arabia Sauditฤƒ ศ™i Australia.

 

 

 

Cele mai citite

Cazinoul din Constanศ›a รฎntredeschide uศ™a, dupฤƒ 4 ani de reabilitare

Toate elementele decorative vor arฤƒta la fel ca acum 100 de ani, spun constructorii, pentru cฤƒ sunt refฤƒcute dupฤƒ modelul original. Deศ™i la รฎnceputul anului,...

Consilier judeศ›ean din Gorj, sฤƒltat de mascaศ›i ศ™i dus la audieri

รŽn cartierul Obreja din Tรขrgu Jiu, joi dimineaศ›a, poliศ›iศ™ti de la Brigada de Combatere a Criminalitฤƒศ›ii Organizate ศ™i jandarmi din Brigada Specialฤƒ de Intervenศ›ie...

Metamorfoza Parcului Grozฤƒveศ™ti va costa 24 de milioane de lei

Cele trei hectare de teren vor fi transformate รฎntr-o โ€œoazฤƒ de verdeaศ›ฤƒโ€, promit autoritฤƒศ›ilor Terenul va fi refฤƒcut complet, cu spaศ›ii verzi, terenuri de joacฤƒ...
Ultima orฤƒ
Pe aceeaศ™i temฤƒ