În plină pandemie, compania aeriană Blue Air a transportat aproximativ un milion de pasageri, în nouă luni, dar a înregistrat pierderi enorme, vânzând bilete și la prețul de doar 9 euro, a explicat Bogdan Năstase, avocat al companiei low cost.
În cadrul emisiunii “Drumurile noastre”, de la ostul B1 TV, Bogdan Năstase a comentat dezvăluirile publicate de “România liberă” despre cele peste 1,5 milioane de euro plătite de Blue Air către Uplift, din ajutorul de stat.
Potrivit avocatului, în perioada februarie – octombrie 2020, Blue Air a transportat aproximativ un milion de pasageri.
Cu toate că, după cum recunoaște și Bogdan Năstase, în cazul oricărei companii aeriene, costurile pentru serviciile de handling și catering sunt incluse în prețul biletului, nu a fost și cazul Blue Air.
Această companie a vândut bilete și la prețul de 9 euro, potrivit avocatului său.
Reprezentantul Blue Air spune că s-a apelat la această strategie pentru că operatorul român low cost a pierdut clienți care au fost preluați de WizzAir, transportatorul aerian maghiar ce ar fi beneficiat “de un mai mare ajutor” din partea statului român.
Pierderile Blue Air sunt estimate să ajungă la aproape 300 milioane de euro.
Avocatul Blue Air spune că discuțiile cu cei doi investitori interesați să preia compania continuă.
Urmărește România Liberă pe Twitter, Facebook și Google News!