Netflix ar putea introduce planul său de abonament cu preț mai mic, cu suport publicitar, până la sfârșitul anului, mai devreme decât era prevăzut inițial, relatează New York Times, potrivit Reuters.
De asemenea, compania plănuiește să ia măsuri drastice împotriva partajării parolelor în rândul bazei sale de abonați cam în aceeași perioadă, se arată în raport, citând o notă internă adresată angajaților.
Netflix nu a răspuns imediat la o solicitare de comentarii din partea Reuters.
Luna trecută, compania a pierdut abonați pentru prima dată în ultimii zece ani și a anunțat că va înregistra pierderi și mai mari în viitor, ceea ce reprezintă o schimbare radicală a norocului față de boom-ul înregistrat în timpul pandemiei.
Creșterea întârziată a numărului de abonați a determinat Netflix să ia în considerare posibilitatea de a oferi o versiune mai ieftină a serviciului cu publicitate, citând succesul ofertelor similare ale rivalilor HBO Max și Disney+.
De asemenea, Netflix a declarat că va lua măsuri drastice împotriva utilizatorilor care împart parolele, deoarece concurența și schimbul de parole îngreunau creșterea.